فریز شدن (ثابت ماندن) امتیازات ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها و همچنین وضعیت امتیازی رقبای ایران در این هفته ابهامی ایجاد کرده که نیاز است فدراسیون والیبال در مورد آنها شفاف‌سازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون اعلام کرد که تمامی باشگاه ها باید به بحث فیرپلی مالی احترام بگذارند و موضوعاتی مانند کمک هوادار متمول، با قوانین مغایرت دارد.
مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: طی چند روز آینده با برگزاری جلسه‌ای با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتخابات بدنسازی تهران بررسی و ابهامات وارده مرتفع خواهد شد.
سرمربی ذوب‌آهن از همتای خود در هوادار به خاطر اظهاراتش بعد از بازی پنجشنبه شب شکایت کرد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ عجیبی به ابهامات اساسنامه‌ هیات‌های فوتبال داد و با بیان اینکه به زودی اصلاحاتی در آن صورت می‌گیرد، از منتقدان خواست حساس نشوند!
فدراسیون جهانی والیبال نحوه قرار گیری تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در جمع هشت تیم برتر را مشخص کرد.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
عضو هیات رییسه فدراسیون از پاسخ به سوالی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی خودداری کرد.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده است حضور سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در بازی مقابل روسیه مشخص نیست.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که درخواست بازی دوستانه فروردین ماه از سوی ایران بوده است.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
انتخابات فدراسیون اسکواش با توجه به شرایط تأیید صلاحیت کاندیداهایش همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست انتخابات با چند نامزد برگزار خواهد شد.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
رئیس فدراسیون والیبال موضوع مطرح شده در خصوص جدایی خوش‌خبر از تیم ملی بزرگسالان را غیر واقعی عنوان کرد.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
ثبت‌نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی انجام خواهد شد که ظاهراً قرار است تغییری در یک پست مهم در فدراسیون صورت بگیرد.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با ورزش سه در مورد ابهامات پیرامون آینده بهروز عطایی توضیح داد.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است با حضور سه نامزد ریاست برگزار شود هنوز ابهاماتی را در دل خود دارد که ممکن است یکی از اضلاع مدعیان کم شود و رقابت به صورت دو قطبی برگزار شود!
ابهام، بهترین واژه برای انتخابات پیش روی فدراسیون است؛ اینکه تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده از سه به دو نفر کاهش پیدا می‌کند یا خیر جوابش در خیابان سئول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ