مربی مس کرمان می‌گوید بازی با صنعت نفت برای آن‌ها دشوارتر از پرسپولیس بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی بومی استقلال خوزستان نوید کیفیت روز افزون این تیم را می دهد.
مدافع جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در سال اول به دنبال حفظ تیم در لیگ برتر هستند.
برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
باشگاه ساراگوسا به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است و روی گلر ایرانی پونفرادینا نظر دارد.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
تیم صنعت نفت آبادان با هدایت عبدالله ویسی، امروز یک فینال در لیگ دارد؛ مسابقه‌ای برای ماندن در لیگ برتر.
این کارشناس بین‌الملل درباره دوستی اتحادیه عرب با ایران برای دور ماندن از خشم ایران در جنگ احتمالی با اسرائیل، تاکید کرد: «اسرائیل دنبال این بود که آمریکا را به جنگ با ایران بکشاند. آمریکایی‌ها، اما تمایلی به این جنگ نداشتند، چون درگیر جنگ اوکراین هستند تا در جنگ نیابتی ناتوی اروپا را وارد جنگ کنند و روسیه را به زانو درآورند. از طرف دیگر جبهه دوم آن‌ها (قبل از جنگ اوکراین) مسئله چین بود که در ابعاد مختلف اقتصادی آمریکایی‌ها را نگران کرده بود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: به دنبال ماندن گزارش‌ها در کاغذ و تنظیم کتاب و کتابچه نیستیم.
اتحادیه آسه آن قصد دارد برای در امان ماندن از تنش‌های ژئوپلتیک دلار، یورو، ین، و پوند انگلیس را از مبادلات تجاری خود حذف کند.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.
دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می شود که پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز دیدار آبادان احتیاج دارد.
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر برخلاف انتظار کاملا سرد و بدون هیجان دنبال می‌شود و این در حالیست که در فاصله 8 روز مانده به پایان این موعد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان گفت: در لیگ یک هم بازیکنانم از حان و دل مانند دیدار با پرسپولیس انرژی می گذارند.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
زاهدی، چاقی را از دیگر علل نارسایی دریچه‌های قلبی و علل ایجاد واریس برشمرد و ادامه داد: وقتی فرد دچار اضافه وزن می‌شود هر چقدر که فشار بیشتری به اندام‌ها وارد شود زمینه نارسایی دریچه‌ها و ماندن خون در سیاهرگ‌ها و به دنبال آن ایجاد واریس را فراهم‌ می‌کند.
دیدار باقی مانده هفته ششم لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم به دنبال سه امتیاز این بازی و جهش چند پله‌ای در جدول هستند.
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.
پرسپولیس در این هفته باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف سپاهان برود که بسته ماندن دروازه بیرانوند از اهمیت زیادی برای او و کادرفنی برخوردار است.
مدافع راست نساجی معتقد است تیمش از سال گذشته شرایط بهتری دارد و به دنبال کسب رتبه ای مطلوب در لیگ برتر هستند.
اگرچه رئیسی گفته بود اگر فرزند رفت، پدر هم برود؛ اما با رسانه‌ای‌شدن حضور مادری که در دولت مسئولیت دارد و فرزندش تابعیت کانادا دارد، ظاهرا نه‌تنها قرار نیست مادر برود بلکه برخی نمایندگان به دنبال توجیه ماجرا و پیداکردن راهکار‌هایی قانونی هستند که کسی از همفکرانشان مجبور به رفتن نشود.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ