مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
مدیرعامل مس رفسنجان اعلام کرد این باشگاه همچون دوران مدیریت خودش در فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم از حواشی دور است.
مدیرعامل باشگاه استقلال از تمامی ارکان و اعضای باشگاه استقلال خواست آرامش خود را حفظ کنند تا این تیم در فضایی به دور از تنش در مسیر موفقیت گام بردارد.
در ادامه مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا ملی‌پوشان ایران در دور نیمه‌نهایی 2 ماده به مصاف رقیبان رفتند.
اگر دلتان می‌خواهد مدت کوتاهی از هیاهوی شهر دور شوید و آرامش را به روح و جانتان بازگردانید، حتماً سری به مسیر کوهنوردی بام تهران بزنید. در این مسیر می‌توانید در دل کوه یک چای معطر بنوشید، تله کابین سوار شوید، بیلیارد بازی کنید، اسکی بازی کنید و یا حتی با دوستانتان به اتاق فرار بروید!
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش شامل ناوشکن دنا و ناوبندر مکران برای اولین‌بار دور دنیا را پس از حدود ۸ ماه دریانوردی طی کرد. در بخشی از ماموریت ناوگروه ۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک، اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریا‌نوردی به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
در بخشی از ماموریت ناوگروه ‌۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریانوردی ‌به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
مربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان گفت: وقتی ورزشکاران کشورمان در مسابقات مدال‌های رنگارنگ زیادی کسب می‌کنند، نشان‌دهنده این است که مسؤولان هم باید بیشتر به این رشته ورزشی توجه کنند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
هنگام سفر، به‌ویژه وقتی به طبیعت‌گردی می‌روید، از دنیای پرمشغله‌ای که مملو از فناوری‌ها و دنیای مجازی است مدتی دور می‌مانید. در این روز‌ها می‌توانید از دیدن مکان‌های مختلف دنیا، مانند دریا، نواحی سرسبز، خیابان‌های متنوع و مناطق باستانی لذت ببرید و آرامش داشته باشید. سفر کمک می‌کند تا احساس خوب و ذهن مثبتی داشته باشید.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
اولین جملاتی که هنگام عصبانیت به ذهنتان می‌رسد، مسلما چیزی نیست که باید بگویید. قبل از اینکه چیزی بگویید که باعث ناراحتی اطرافیان و یا خود شما بشود، به خودتان زمان بدهید. این کار باعث می‌شود شما از حالت عصبانی خود دور شوید و آرامش را به شما باز می‌گرداند.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: آرزومندم در ادامه مسیر با به کارگیری تمامی‌توان خود شاهد سالی به دور از حوادث، جوامعی تاب‌آورتر و آرامشی جهانی باشیم.
نام محمد آرام در پرونده دیواندری دیده می‌شود و این فرد در دور زدن تحریم‌ها به صورت عملیاتی نقش داشته داشته است.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
دور جدید تمرینات تیم ذوب‌آهن از این هفته آغاز شده است.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه وضعیت جوی تهران طی روز پنجشنبه (۲۶ آبان) ابری و همراه با بارش برف و باران خواهد بود، گفت: روز جمعه (۲۷ آبان) وضعیت جوی آرام و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اما بارش برف و کولاک در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان الف و ب از پنجشنبه ۱۲ آبان آغاز می‌شود.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
بر خلاف اعزام پرحاشیه تیم ملی فوتسال ایران به کویت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، حسین طیبی و مسلم اولادقباد روز آرامی را در جزیره مایورکا اسپانیا پشت سر گذاشتند.
در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ