در بخشی از ماموریت ناوگروه ‌۸۶، ناوشکن دنا با وجود وزن سبک اما توانست به خوبی از اقیانوس آرام عبور کند و مسیر دریانوردی ‌به دور کره‌زمین را با موفقیت به پایان برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
جاده چالوس یا جاده ۵۹ به همان اندازه که دیدنی و هیجان انگیز است، لقب خطرناک‌ترین جاده ایران را نیز یدک می‌کشد. اگر راننده با احتیاطی نباشید، عبور از جاده‌های پرپیچ و خم و باریک چالوس احتمالا برای شما خطرناک خواهد بود.
جدیدترین محصول دنیای مد و فشن، کیفی است کوچک‌تر از یک دانه نمک و به‌قدری ریز که از سوراخ سوزن نیز عبور می‌کند. این کیف به قدری کوچک است که برای دیدن آن به میکروسکوپ نیاز دارید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهان از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز و طرح مطالبی علیه ایران، گفت: این حرکت یک حرکت نمایشی بود که ۳ نفر سوار یک ناو بشوند و در دریا حرکت کنند و این را نمایش داده و اعلام کنند که امنیت تنگه هرمز را بر عهده دارند. این شبیه یک نمایش و تئاتر است و آنچه واقعیت دارد این است که جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جنوبی خلیج فارس با هم در حال همکاری و تعامل هستند و توانایی بالایی برای تأمین امنیت منطقه دارند. ما برای تأمین امنیت منطقه نیازی به بیگانگان نداریم.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار تصویری از حضور فرماندهانی از انگلیس، آمریکا و فرانسه در حال عبور از تنگه هرمز گفت: این اقدام یک حرکت نمایشی و تئاتر بود.
نیروی دریایی سپاه تصاویر رصد ناو همیلتون را منتشر کرد و این تصاویر نشان می‌دهد ناو رزمی همیلتون DDG۶۰ به همراه یک شناور پشتیبان به نام TAKE۶ و شناور تجاری ANVIL POINT از تنگه هرمز عبور کرده است.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
بدنه رادیکال اکس اکس آر نیز در مقایسه با نسل قبلی خود بازنگری و بروزرسانی داشته و یک باله کوسه‌ای دارای مجرا در قسمت پشت صندلی راننده جانمایی شده که به عبور راحت‌تر هوا و خنک سازی پیشرانه کمک شایانی می‌کند.
ایستگاه فضایی بین المللی که با سرعت حدود ۱۷۱۵۰ مایل در ساعت به دور زمین می‌چرخد، در حال حاضر هفت خدمه را در خود جای داده است. در ماه‌های اخیر، فضانوردان ماموریت اکسپدیشن ۶۷ و ۶۸ عکس‌های شگفت‌انگیزی از سیاره دوست‌داشتنی زمین هنگام عبور از بالای سر گرفته‌اند.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
ویدیویی از لحظه عبور یک عابر پیاده از خیابان که با یک ماشین تصادف می‌کند.
در این ویدیو تصاویر تماشایی از عبور قطار تبریز به جلفا از دل کوهی از برف را می‌بینید.
استقلال روز گذشته موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در دیداری پراتفاق از سد تراکتور عبور کند.
دنباله دار C/۲۰۲۲ E ۳ ZTF قرار است پس از ۵۰ هزار سال از کنار خورشید و زمین عبور کند و در ماه ژانویه و فوریه نمایشی خیره‌کننده از خود در آسمان به جای بگذارد که با چشم غیر مسلح قابل تماشا است.
مهاجران ونزوئلایی که منتظر عبور از مرز ایالات متحده بودند، از کمپ‌هایی که در سواحل رودخانه ریو براوو در سیوداد خوارز، مکزیک ایجاد کرده بودند، تخلیه شدند. برخی از مهاجران با آتش زدن چادر خود به تصمیم تخلیه واکنش نشان دادند.
مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.
تصاویری از سیل شدید در تایلند را در این فیلم مشاهده می‌کنید که عبور و مرور را برای مردم مشکل کرده است.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
براساس اعلام مرکز ملی مدیریت بحران پاکستان (NDMA)، شمار قربانیان سیل اخیر این کشور از یک هزار نفر عبور کرد.
یک گروه امداد و نجات روز چهارشنبه طی عملیاتی ۱۰۱ مهاجر سرگردان را در آب‌های مدیترانه نجات داد. بر اساس داده‌های سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) از سال ۲۰۱۴، نزدیک به ۲۵۰۰۰ نفر در تلاش برای عبور از دریای مدیترانه به اروپا جان خود را از دست داده یا ناپدید شده‌اند که بیش از ۱۱۰۰ نفر در سال جاری میلادی بوده‌اند.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ