آنقدر زمان حضور کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی در فوتبال قطر طولانی شده که بعید نیست او در این کشور از فوتبال خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره‌‌ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.
باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرام از پژمان منتظری قدردانی کرد.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
بررسی آخرین تحولات لیگ بیست‌ و دوم در گفتگو با پژمان راهبر و پوریا نبی، مربی ایرانی تیم بریزبن رور استرالیا
ستاره این روزهای سینما با یک گل ملی معروف شده است، هر چند از او گل‌های بیشتری در دیدارهای غیر رسمی نیز دیده شده است.
مدیرعامل ملوان انتقادات تندی را نسبت به داور دیدار با تراکتور مطرح کرد.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
ملوان در شرایطی برابر نساجی دربی شمال را به سود خود خاتمه داد که با تصمیم مازیار زارع یک اتفاق ویژه نیز در این جدال شکل گرفت.
جردن باروز امشب برای پانزدهمین بار مقابل یک کشتی گیر ایرانی قرار می گیرد و قطعا بازهم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) یک «تشکیلات تبهکار» است و باید خودش را منحل کند.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
هیچ بازیکنی مثل مهدی طارمی با توپ به سمت دروازه حریف اینقدر خونسرد و فنی حرکت نمی‌کند.
در جدیدترین قسمت از سریال آفتاب‌پرست پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه با طنازی خاص خود رمز موفقیت محمدرضا ساکت را افشا کرد.
کارشناسان داوری درباره صحنه خطای مشکوک به پنالتی روی پیمان بابایی، نظرات متفاوتی داشتند.
پیمان بابایی در نخستین دقایق دیدار دو تیم استقلال و نساجی توانست گلزنی کند.
مدیران دو باشگاه سپاهان و آلومینیوم اراک در آستانه برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ بیست و دوم پیمان خواهرخواندگی امضا کردند.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع دیدار دوستانه برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از پیشتازی این سازمان در توانبخشی اسکولیوز در کشور خبرداد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ