اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد گوهری آماده شروع فصل به عنوان گلر اصلی آلومینیوم اراک می‌شود.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان ملی پوش انگلیسی، تایید کرد که در اورتون می‌ماند.
کاپیتان استقلالی‌ها به احتمال فراوان به تیم خود برمی گردد و در لیگ بیست و سوم نیز پیراهن آبی پوشان را برتن می کند.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جلسه 90 دقیقه با رضا درویش به اختلاف نظر شکل گرفته پایان داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.
صبح امروز، یک فروند ناو موشک انداز کشور روسیه با حضور در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش (انزلی) در بندر شماره ۱۳ اداره بندر و کشتیرانی استان گیلان، واقع در بندرانزلی پهلو گرفت.
دروازه‌بان آلومینیوم اراک که با نمایشی درخشان در این تیم به تیم ملی دعوت شده بود، در فصل آتی با پیراهن تراکتور در لیگ حاضر خواهد شد.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.
رئیس ستاد مدینه نیز گفت: از بین چهار زائر ایرانی که تاکنون فوت کردند، یک زائر به نام محمد شیخی فرزند غفور ۵۷ ساله از کاروان شماره ۱۷۲۸۶ از تهران به علت سکته قلبی در مدینه از دنیا رفت.
مرد شماره یک نیمکت استقلال می تواند به چهارمین سرمربی خارجی تاریخ این باشگاه تبدیل شود که دربی را برده است.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
جرد پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا تابستان 2027 بازیکن این باشگاه خواهد بود.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در دور رفت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر موفق به شکست نماینده اردکان شد.
جدال سید محمد موسوی با تیم سابق خود جزو ‌دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران است.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
مرد شماره یک اسنوکر جهان پس از حذف از رقابت‌های مسترز می‌گوید که لایق پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی نبوده است.
کوپال ناظمی با اعلام دو خطای پنالتی و تکرار دو پنالتی دیگر، به مرد شماره یک بازی استقلال و تراکتور تبدیل شد.
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
این وضعیت قاعدتاً مطلوب اهالی سینما و متناسب با شرایط کنونی فرهنگی نیست و مشخص نیست در فضای کنونی سینما که تولیدات سالانه مرتبط با کودک انگشت شمار است، چرا نباید این رویداد را حتی چهار سال یک بار و با دست پر برگزار کرد؟
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۸۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۰۸ تن از ایشان وخیم است.
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم تشکیل و صورتهای مالی شرکت برای سال 1400 به تصویب رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ