رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول ضمن بررسی آسیب‌شناسانه اقدامات سال قبل، برای سال‌جاری به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که با کاستن از نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله(ع) رقم بخورد.
رئیس جمهور بر اتخاذ رویکرد تحولی در برنامه‌ریزی مراسم اربعین امسال تاکید و تصریح کرد: دستگاه‌ها با اتخاذ رویکرد تحولی و آسیب‌شناسانه زمینه برگزاری دلنشین، ارزان و ایمن اربعین را فراهم کنند.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش دستگاه‌های کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.
مدیرکل گردشگری داخلی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم سامانه‌ای ایجاد شود که از طریق آن همه کارکنان بتوانند از زیرساخت های تأسیسات گردشگری، رفاهی و اقامتی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.
محسنی اژه‌ای به رؤسا، اساتید و فرهیختگان دانشکده‌های حقوق سراسر کشور گفت: در قوه قضائیه با آغوش باز پذیرای نقطه نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور هستیم و به این موارد و موضوعات در حد توان و منطبق با موازین قانونی ترتیب اثر می‌دهیم.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.
رئیس جمهور گفت: دستگاه‌ها ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای هماهنگی در اجرای برنامه مهار تورم و رشد تولید ارائه کنند.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۰ دستگاه باید نقش فرهنگی و تبیینی در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند که با وجود آنکه بودجه به آنها می‌دهیم اما در این جهت حرکت نکرده اند.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
با پیشنهاد ستاد انرژی استان و موافقت استاندار خراسان رضوی تمام مدارس استان از سه شنبه ۲۰ دی، تا پایان هفته غیرحضوری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه دورکار خواهد بود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحول در حوزه صنایع‌دستی سهیم باشند، گفت: باید خانه‌های مولدی داشته باشیم که موجب انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر شوند.
در نخستین جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی کشور، پیشنهاد دستگاه‌های عضو جهت کنترل انتظارات تورمی در بازار ارز مطرح و متناسب با آن تصمیماتی اتخاذ شد. ️
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
طرح شفافیت قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارجاع شد تا پیشنهادات اصلاحی نمایندگان بررسی شود و سپس به صحن بیاید.
زاهدان- رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با اشاره به پایان مأموریت این هیئت گفت: مجموعه دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات جمع‌بندی شده و به استحضار رهبر انقلاب خواهد رسید.
هیئت دولت با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران از ابتدای آبان تا پایان آذر ماه موافقت کرد.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
سازمان‌های اموال تملیکی، گمرک، بنادر و دستگاه‌های دیگر باید ضمن آسیب‌شناسی مشکلات موجود پیشنهادات خود را در دو حوزه مسائل عمومی و تخصصی به دادستانی ارائه تا تدابیر لازم اندیشیده شود و در صورت نیاز به نهادهای قانونگذار و سران قوا منعکس شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس این طرح پیشنهادی، میزان ۵ سال به سن داوطلبان مشارکت در آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی افزوده خواهد شد و سقف مجاز از ۳۵ به ۴۰ سال افزایش می‌یابد.
زن همسرکش از قصاص نجات یافت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ