مانوئل نویر، کاپیتان‌ بایرن مونیخ، از اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با روبرت لواندوفسکی روبرو خواهد شد، ابراز خشنودی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بلوغ منطق در بازی این تیم مقابل تراکتور را دلیل برد آنها دانست و گفت:پرسپولیس خیلی خوب توانست هوش هیجانی را در اوج کنترل کند و موفق باشد.
ساوه- وزیر کشور گفت: مشارکت بسیار خوب متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس برای ثبت نام نشان می‌دهد که یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را در پیش خواهیم داشت.
«شیردل نوری» به همراه همسرش در حدود چهار سال گذشته تیمارگر این شیر‌های سفید بودند و در فرآیند این زایمان تازه هم نقش برجسته‌ای را بازی کردند. او درباره شرایط این چهارتوله شیر هم می‌گوید: «وضعیت بچه‌ها مناسب است و همه در سلامت کامل هستند. فعلا شرایط خوب پیش رفته و مادر هم بچه‌ها را پذیرفته است.»
نوید رجایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: هر اصلاحی تنفسی است برای رشد اما برای اینکه بدانیم بازار خوب است یا خیر باید به چاپ پول توجه کنیم.
کاپیتان اسبق پرسپوليس و مربی کنونی ذوب‌آهن از گزینه شدن مهدی تارتار برای نیمکت تیم ملی و همچنین انتخاب دستیاران ایرانی امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.
نوید رجایی گفت: با توجه به آنچه در گذشته رخ داد برای هفته پیش رو همچنان ارزش معاملات را بالا درنظر می‌گیریم و موج هیجان و بازار از قرمز به سبز و بالعکس رخ خواهد داد.
عدنان موسی‌پور گفت: پروژه توسعه اقتصادی عربستان و گام‌های بزرگ این کشور، در رقابت با کشورهایی نظیر امارات و قطر نویدبخش یک بازار تجاری خوب در آینده برای کشورهایی مانند ایران است.
محمد محبی در بازگشت از اردوی تیم ملی با وجود خستگی ناشی از تمرینات و 2 بازی برای تیم ملی در فرصت کم، یکی از خوب های استقلال در بازی با ذوب آهن بود.
حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی یک اتفاق خوب برای ستاره بوشهری استقلال یعنی محمد محبی بود.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 مقابل وولفسبورگ به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
الهویی می‌گوید تلاش می‌کنند با نمایش خوب مقابل پرسپولیس یک قدم فوتبال سیرجان را جلوتر ببرند.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان براین باور است که عملکرد نویر در جام جهانی خوب نبود و باید بایرن گلر تیم ملی آرژانتین یا کرواسی را جانشین او کند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد تا در اولین بازی جام جهانی بتوانند با شکست ژاپن، شروع خوبی داشته باشند.
یکی از نزدیکان حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید به علت بیماری جزئی در بیمارستان بستری شدند که با انجام جراحی لازم، حال فعلی معظم له خوب است و فردا ترخیص شده و به قم باز خواهند گشت.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، از اینکه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با روبرت لواندوفسکی روبرو خواهد شد، ابراز خشنودی کرد.
درحالیکه گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.
نوری از حس و حال اولین تجربه مربیگری خود که مقابل پرسپولیس رقم خورد، می‌گوید.
سرمربی بایرن مونیخ شرایط تیمش برای بازی فردا مقابل آینتراخت فرانکفورت را خوب توصیف کرد و گفت که مانوئل نویر احتمالا به این بازی خواهد رسید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ