محمد محبی در بازگشت از اردوی تیم ملی با وجود خستگی ناشی از تمرینات و 2 بازی برای تیم ملی در فرصت کم، یکی از خوب های استقلال در بازی با ذوب آهن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
دفاع آینده‌دار استقلال در تلاش است همانند روز های خوش قهرمانی به اوج برگردد.
ریکاردو ساپینتو از اینکه بازیکنان کمی از تیم استقلال به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، خوشحال به نظر می‌رسد.
انتقاداتی به رفتار ساپیتو می‌شد که من نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم اما او و کادرفنی‌اش شرایط فوتبال ما را درک کردند و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم کمک کرده است.
این نخستین سالی است که ساپینتو در ایران مربیگری می‌کند و طبیعتا نیاز به زمان داشت تا فوتبال ما و استقلال را بشناسد. خوشحالم که در استقلال با این مربی کار می‌کنم.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
داستان قلعه‌نویی و استقلال دارد به یک تراژدی عجیب برای این مربی در تیم گل‌گهر تبدیل می‌شود؛ او بار دیگر مغلوب باشگاه سابقش شد و باز هم وقت اضافه و پنالتی جنجالی نقش اول این شکست را ایفا کرد.
هواداران استقلال به سعید الهویی، مربی گل گهر که در دیدار رفت با ساپینتو درگیری لفظی پیدا کرده بود فحاشی کردند.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها در تابستان امسال و برای انتخاب سرمربی، به سراغ امیر قلعه‌نویی نیز رفته‌اند.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید چرا با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی در بازی با استقلال از روی نیمکت تکان نخورد، یک جلسه محرومیت در نظر گرفتند؟
آخرین باری که کمیته انضباطی یک جریمه نقدی سنگین را برای فردی در نظر گرفت، ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر به دلیل اظهارات تندی که بعد از دیدار با استقلال داشت، محکوم شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور سنگین‌ترین حکم جریمه نقدی در فوتبال به نوعی به همه افراد شاغل در لیگ برتر هشدار داد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیحاتی درباره اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر ارائه کرد.
جالب است که ساپینتو قبل از بازی از امیر قلعه‌نویی خواسته بود کسی از اعضای نیمکت دو تیم وارد بحث و مجادله با یکدیگر نشوند!
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.
ساپینتو سرمربی استقلال پیش از شروع مسابقه و هنگام ورود به زمین با امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر خوش و بش کرد و به قلعه‌نویی گفت اجازه ندهید در کنار زمین و نیمکت دو تیم ایجاد شود.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
سرمربی نساجی مازندران با اشاره به حساسیت بازی تیمش مقابل استقلال و احتمال نمایش تدافعی این تیم برابر شاگردان ساپینتو، این موضوع را رد کرد.
سرمربی نساجی مازندران با اشاره به حساسیت بازی تیمش مقابل استقلال و احتمال نمایش تدافعی این تیم برابر شاگردان ساپینتو، این موضوع را رد کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان برای دادن پاسخ صحبت‌های ریکاردو ساپینتو و سایر استقلالی‌ها به اظهارنظری از امیر قلعه‌نویی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ