تصویری زیبا از یک پلنگ ایرانی جوان پای آبشخور که می‌شود گفت رکورددار نزدیکترین فاصله از دوربین است و عکاس متبحری همچون سیدبابک موسوی آنرا از درون یک کومه به ثبت رسانده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این رتیل در مناطق مرتفع کوهستانی زاگرس شمالی و شهر سردشت در استان آذربایجان غربی ایران پیدا شده است. ابتدا یک دوست‌دار محیط‌زیست ایرانی به نام «مهدی گواهیان» این گونه را پیدا کرد و عکس آن را برای دکتر زمانی ارسال نمود.
تصویر جدیدی از امین منوچهری و محمدرضا گلزار منتشر شده است.
ایرنا نوشت: بعد از حواشی پیش آمده درباره جابجایی محل نشست خبری وزیرامورخارجه ایران و عربستان به دلیل وجود عکس سردار سلیمانی در سالن، به نظر می‌رسد عکس جدیدی از شهید قاسم سلیمانی در سالن نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در حال نصب است.
کریستیانو رونالدو تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
دله آلی مدل جدید موهایش را به نمایش گذاشت و هواداران فکر می‌کنند تصویر جدید موهای او در دل خود یک پیام مهم دارد.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
فضاپیمای «کپستون» (CAPSTONE) که دور ماه مدار می زند، برای نخستین بار تصاویری از نزدیک ترین همسابه زمین را ثبت کرده است.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
مهاجم بوشهری استقلال استوری جدیدی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
احمدرضا عابدزاده، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال، با انتشار یک تصویر در صفحه شخصی خود، استایل و تیپ جدید خود در اروپا را به نمایش گذاشته است.
همسر سابق یورگن لوکادیا تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
هادی چوپان تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.
همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس عکس جدیدی منتشر کرد.
تیم مک‌لارن انگلیس از ماشین جدیدش برای شرکت در فرمول یک ۲۰۲۳ رونمایی کرد.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
مهاجم جنجالی پرسپولیس تصویر جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.
ماریا شاراپووا تصویر جدیدی از نخستین فرزندش پس از گذشت شش ماه از تولد او منتشر کرد.
تصویر جدیدی از دختر اسطوره برزیلی به همراه پدرش در بیمارستان منتشر شده است.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
انتشار یک تصویر در فیسبوک از حیوانی که توسط یک گربه شکار شده بود، منجر به شناسایی اولین پستاندار غیر بومی بریتانیا شد که از دهه ۱۹۲۰ در بریتانیا سکونت دارد. پیش از این هرگز یک حشره‌خوار دندان سفید بزرگ در سرزمین اصلی بریتانیا یافت نشده بود.
تلسکوپ هابل یک تصویر جدید از منطقه ای مملو از ستاره در صورت فلکی کمان ثبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ