تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
صالحی گفت: کلام آخر که به نظر بنده امر مهمی است و آن اینکه ما در دوران و عصر روایت گری (narration) و تصویرسازی (image building) قرار گرفته‌ایم. هر کشوری که بتواند با زبان قابل فهم و قابل هضم و لین برای نسل پرسشگر امروز روایت خودش را از آینده مطلوب جهان و چگونگی شکل گیری آن و تصویری منطقی و قابل پذیرش از مسؤلیت پذیری خودش در ارتباط با ملتش و جامعه جهانی ارائه کند یقینا گوی سبقت را برده است و بالطبع جایگاهی درخور و نقش آفرین در عرصه جهانی خواهد یافت.
برای نخستین‌بار گروه تروریستی «جیش الظلم» عکس گردان انتحاری‌ خود را منتشر کرد.
گروهک تروریستی «جیش الظلم» دو روز پیش با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.
یک شرکت فن‌آوری با همکاری دانشگاهی در توکیو توانستند اپلیکیشنی را طراحی کنند که با بهره‌گیری از هزاران تصویری که از گربه‌ها در اختیار دارد بتواند به شما بگوید چه زمانی گربه شما احساس درد دارد.
گرچه درباره کاموف ۵۲ مشهور به تمساح زیاد صحبت نشده است اما دلایل محکمی برای اثرگذاری آن در میدان نبرد وجود دارد. حتی مقامات اوکراینی هم کارایی کاموف ۵۲ در میدان نبرد را تایید کرده و درباره این سلاح قدرتمند ابراز نگرانی کرده‌اند.
گروه بازسازی چهره اندازه لب‌ها، موقعیت چشم‌ها، جای گوش‌ها و اندازه جلوی بینی را به شکلی دقیق بازسازی کردند. آن‌ها برای به دست آوردن نتیجه دقیق از سی‌تی‌اسکن جمجمه افراد زنده نیز بهره گرفته‌اند.
به گفته انجمن بین‌المللی گربه، در حالی که مردم در ابتدا مجذوب ظاهر گربه‌ها می‌شوند، "چیزی که بیشتر از همه دوست دارند، هوش، پیوند با انسان‌ها و بازیگوشی ساواناها است" که آنها را به همراهانی تقریباً شبیه سگ تبدیل می‌کند."
تصویری از گربه‌های شنی عکاسی شده در شمال شرق ایران منتشر شده که با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این عکس‌ها را سید بابک موسوی گرفته است. گربهٔ شنی (نام علمی: Felis chaus) گربه‌سانی کوچک است که در مناطق کویری و صحرا زندگی می‌کند.
تصویری دیدنی از بچه گربه جنگلی در مازندران را مشاهده می کنید.
وب سایت معروف چمپیونات با ارائه یک گزارش تصویری از تمرین روسیه، به حواشی آن پرداخته است.
گری لینه‌کر که بعد از یک جنجال بزرگ رسانه‌ای از مجری‌گری در شبکه بی‌بی‌سی کنار گذاشته شده بود امروز تصویری از خودش در استودیوی این شبکه را منتشر کرد تا رسما از شروع به کار مجددش خبر بدهد.
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
دو تیم ایران و ولز در چارچوب رقابت‌های جام جهانی به مصاف هم رفتند. این دو تیم در گروه B رقابت‌های جام جهانی قرار دارند و دومین بازی خود در جام را برگزاری می‌کنند.
رئیس‌جمهور اوکراین که امروز به صورت تصویری در نشست گروه ۲۰ در اندونزی سخنرانی می‌کرد، به صورت لفظی و عامدانه به روسیه اشاره نکرد.
منابع فلسطینی امروز سه شنبه تصاویری از گریه های شدید یک زن فلسطینی در الخلیل در پی تخریب منزلش از سوی رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
یک مدل سه بعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است به ما در گشودن راز‌های آن کمک کند.
جن ساکی، سخنگوی پیشین کاخ سفید در توییتر با درج تصویری از کارت هویت خود در شبکه ان‌بی‌سی، نوشت: اولین روز، شغل جدید. مسرور و مفتخرم که با این گروه استثنایی کار می‌کنم. در تلویزیون می‌بینمتان.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ