تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
جوانان والیبال ایران امروز در یک بازی نفس گیر در نیمه نهایی قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین خواهند رفت.
تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا با شکست بلغارستان به فینال رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان صعود کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال برابر آرژانتین صف آرایی می‌کند.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی «فیجیتال» با تیم های برزیل، اروگوئه، صربستان، آرژانتین و روسیه دیدار خواهد کرد.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
قرعه کشی مسابقات والیبال یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد و تیم ملی ایران که در آخرین لحظات جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد، حریفانش را شناخت.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
ستاره داوری ایران همچنان در دوحه حضور دارد، شاید کولینا او را برای بازی بزرگ روز جمعه بین هلند و آرژانتین نگه داشته است.
پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان گفت: هر کس جای کی روش روی نیمکت تیم ملی بود چنین شکست سنگینی متحمل نمی شدیم.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.
پیروزی نفسگیر و دلچسب والیبال ایران بر آرژانتین در ماراتن ۳ساعته!
هلند در یک بازی آسان و در سه ست پیاپی موفق به شکست مصر شد.
تیم ملی والیبال ایران آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر آرژانتین را برگزار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام واگنر با نتیجه 3-2 برابر آرژانتین به پیروزی رسید.
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ