ستاره داوری ایران همچنان در دوحه حضور دارد، شاید کولینا او را برای بازی بزرگ روز جمعه بین هلند و آرژانتین نگه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نگهبانان ورزشگاه لوسیل قطر که بعد از دیدار آرژانتین و هلند از روی دیوار سقوط کرده‌ بود، جان باخت.
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
پیروزی آرژانتین برابر هلند در ضربات پنالتی و صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی بازتابی گسترده در رسانه‌ها داشت.
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
عصبانیت بعد از صعود، واکنش عجیبی بود که از لیونل مسی بعد از جدال پرماجرای آرژانتین – هلند شاهد بودیم.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین بعد از بازی دیشب صحبت های جنجالی علیه سرمربی هلند مطرح کرد.
آرژانتین شب گذشته در ضربات پنالتی هلند را شکست داد و به نیمه نهایی جام جهانی رفت. در دقایق پایانی بازی درگیری میان بازیکنان دو تیم در گرفت.
یک خبرنگار آمریکایی در جریان دیدار آرژانتین و هلند جان خود را از دست داده است.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از دیدار برابر هلند سرمربی این تیم را به تمسخر گرفت. او به خاطر عملکرد داور اسپانیایی از فیفا انتقاد کرد و با بازیکن هلند هم درگیر شد.
فیلم کامل پنالتی آرژانتین و هلند در جام‌جهانی قطر
در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، آرژانتین با شکست هلند حریف کرواسی در نیمه‌نهایی شد.
قضاوت ماتئو لاهوز در دیدار امشب آرژانتین و هلند با انتقادهای زیادی مواجه شده است. قضاوتی با سیزده کارت زرد در یک بازی بسیار پرتنش.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
هلندی‌ها شکست 2-0 مقابل آرژانتین را با تساوی 2-2 عوض کردند و شاید شگفتی دیگری در جام رقم بخورد.
تنها چند دقیقه بعد از گل دوم آرژانتین به هلند در محوطه جریمه این تیم درگیری‌ای بین امیلیانو مارتینز و لوک دی‌یونگ اتفاق افتاد که با حضور دیگر بازیکنان به تنش کشیده شد.
دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی بین دو تیم آرژانتین و هلند برگزار می‌شود.
در آستانه دیدار هلند و آرژانتین در یک‌چهارم نهایی جام جهانی که فردا برگزار می‌شود نشست‌های امروز سرمربی‌های دو تیم جوی کاملا متفاوت داشت.
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
تکلیف اولین تقابل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر مشخص شد و طی آن هلند و آرژانتین در تقابلی نوستالژیک به مصاف هم خواهند رفت.
ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر معتقد است که ایران و انگلیس از گروه دوم جام جهانی بالا خواهند آمد.
هلند در یک بازی آسان و در سه ست پیاپی موفق به شکست مصر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ