بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به کاتوویتسه رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیمای نیمار به ریاض رسید تا این بازیکن فردا به صورت رسمی به هواداران الهلال معرفی شود.
سید محمد موسوی امروز در کنار سایر ملی پوشان به ارومیه سفر نکرد.
بر اساس اعلام وزارت فوریت های اضطراری روسیه، یک فروند هواپیمای آب‌نشین در منطقه «کراسنویارسک» این کشور سقوط کرد و بر اثر آن ۲ نفر کشته شدند.
برای اولین بار فرانسه و ژاپن با هواپیماهای جنگی خود رزمایش مشترکی را برگزار می‌کنند.
هواپیمای خصوصی لژیونر ایرانی برای امضای قرارداد!
دریادار دوم ستاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: به هواپیمای فرانسوی اعلام کردم آماده هستیم مانور مشترکی با نیروی دریایی شما داشته باشیم و۴۸ ساعت فرصت دارید جواب ما را بدهید.
دنیس ووک، ورزشکار روسی اهل سن پترزبورگ با کشیدن هواپیمای ۳۲.۱ تنی با دست در فرودگاه سوچی، رکورد جهان را شکست. این ورزشکار روس در رویداد روز جهانی ورزش در ۶ آوریل یک هواپیمای ۳۲.۱ تنی را ۱۰ متر جابجا کرد. در این رویداد که به طور مشترک با شرکت هواپیمایی روسیه ایرلاینز برگزار شد، دنیس ووک یک هواپیمای سوخو جت ۱۰۰ را تنها با استفاده از نیروی بازو به طول ۱۰ متر کشید. این روش سخت‌ترین تکنیک در این رشته محسوب می‌شود.
هواپیمای ایرباس A۳۸۰ اگرچه دیگر مشتری در دنیا ندارد، اما همچنان یکی از شاهکار‌های صنعت هوانوردی به حساب می‌آید.
برخی منابع آگاه می‌گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته‌ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال‌احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو مجموعه به امضا رسید.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
مصر در حال اجرای پروژه‌ مشترک با کره جنوبی برای تولید هواپیمای نظامی آموزشی T-۵۰ و ارتقای آن به جنگنده بمب‌افکن است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از اشتراک توانمندی‌ها و توسعه تعاملات بین ایران و روسیه برای ساخت هواپیما با ظرفیت "۷۰ تا ۱۵۰" نفره خبر داد.
نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
«فوربس» در گزارشی از صربستان و ارمنستان به‌عنوان مشتری‌های جدید پهپادهای ایرانی خبر داد. این موضوع می‌تواند نتایج استراتژیک قابل توجهی برای بالکان و قفقاز جنوبی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر صربستان هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی را خریداری کند، بلگراد می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین نظامی در بالکان شود.
سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی تمامی ۵ تن خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین، پس از ۱۲۹ روز تلاش دیپلماتیک و کارزار حقوقی و کنسولی مشترک ایران و ونزوئلا خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی تمامی ۵ تن خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین، پس از ۱۲۹ روز تلاش دیپلماتیک و کارزار حقوقی و کنسولی مشترک ایران و ونزوئلا خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی تمامی ۵ تن خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف شده در آرژانتین، پس از ۱۲۹ روز تلاش دیپلماتیک و کارزار حقوقی و کنسولی مشترک ایران و ونزوئلا خبر داد.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان که به دنبال مانور دریایی مشترک آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در هفته گذشته شبه‌جزیره کره را ترک کرده بود، مجددا به دریای شرقی بازمی‌گردد.
هواپیماهای مشترک سوری و روسیه مواضع جبهه النصره در سوریه را هدف قرار دادند.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
هواپیمای حامل پلوسی در فرودگاه پایگاه هوایی مشترک آمریکا و ژاپن موسوم یه یوکوتا واقع در شهر فوسا در حومه توکیو به زمین نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ