معاون اول رئیس جمهور کشورمان و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه آخرین وضعیت پروژه ها و همکاری های مشترک دو کشور را بررسی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی است هنوز به جمع بندی لازم برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دست نیافته‌اند.
پزشک تیم فوتبال تراکتور درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی با شارجه توضیحاتی ارائه داد.
در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و برزیل، آخرین مناسبات دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
جلسه حدود سه ساعت به‌طول انجامید و در آن از خانواده اولیای دم پدرمرحوم ریحانه یاسینی، چهار خبرنگار شاکی و سه متهم پرونده و وکلایشان به بیان توضیحات و دفاعیات خود پرداختند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در ملاقات با «لیو جیان چائو» وزیر امور بین الملل حزب حاکم چین، با وی در خصوص راه های گسترش روابط و اجرای توافق های میان دو کشور گفتگو کرد.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: تاکنون تا ماده ۳۹ این لایحه به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده است و ان‌شاءالله باقی مواد نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تاکنون تا ماده ۳۹ لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، به تشریح جزئیاتی از مواد مصوب پرداخت.
مسعود ستایشی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعاونی مسکن ژاندارمری که بیش از ۴ سال از زمان رسیدگی به آن گذشته گفت: این پرونده به هیات کارشناسی دادگستری ارجاع شده است.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
ستایشی درباره وضعیت پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی گفت: کیفرخواست قانونی صادر شد و اتهام این دونفر همکاری با دولت متخاصم امریکا و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام است.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
رئیس جمهور با مرور آخرین وضعیت همکاری‌های اقتصادی دو کشور بویژه توافقات سازنده صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر عراق به تهران، بر لزوم تقویت همکاری‌ها بخصوص در حوزه‌های انرژی، صنعتی، تجاری، مالی و بانکی تاکید کرد.
روسای جمهور ایران و روسیه در گفتگویی تلفنی آخرین وضعیت تقویت همکاری‌های اقتصادی فیمابین را مورد بررسی قرار دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با محمد الحلبوسی، رئیس مجلس عراق، ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دو کشور، همکاری های منطقه ای تهران - بغداد را پر شتاب و اثر گذار دانست.
در تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان و همتای بلژیکی، آخرین وضعیت همکاری‌های کنسولی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در آخرین شنبه آبان را تشریح کرد.
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: دوستان ناجا همکاری بسیار خوبی داشتند تا همه کسانی که از جامعه پزشکی در حوادث روز چهارشنبه گذشته بازداشت شدند، آزاد شدند، به جز یک نفر که آن هم در حال پیگیر کارش هستیم و پرونده‌اش دچار اشکالاتی شده که پیگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ