همکاری مشترک بانک آینده و شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا کلید خورد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، به امضای دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول رسید.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
سامر الخلیل بیان کرد: در راستای سند همکاری که در ۱۶ بخش به امضای روسای جمهور دو کشور ایران و سوریه رسیده هم‌اکنون توافقات خوبی در زمینه‌های بانکی، بیمه‌های مشترک، گردشگری و تجارت آزاد، حالت اجرایی به خود گرفته است.
در دیدار وزیر دفاع بولیوی با دکتر دهقانی تشکیل کمیته مشترک همکاری در حوزه توسعه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
رئیس جمهور گفت: کمیسیون‌های مشترک همکاری با سایر کشورها به‌عنوان محملی برای بررسی راهکارهای تقویت و ارتقای روابط، با کشورهای دوست، همسایه و همسو فعال‌تر شود.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه‌های خود در حوزه فناوری‌های نوین، با همکاری مشترک قوه قضاییه، از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق) رونمایی کرد.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
از طریق همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، اولین مراکز و شوراهای تخصصی (شعب صلحی) حل اختلاف در حوزه پولی و بانکی کشور راه‌اندازی می‌شوند.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
تاسیس بانک و بیمه مشترک ایران و سوریه و اعزام سالیانه ۵۰هزار زائر به دمشق بخشی از سند همکاری تهران و دمشق است.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات بانکی ایران، حفظ و کنترل مرز و ضرورت اعمال حاکمیت کامل عراق در جلوگیری از هرگونه تحرکات تهدید آمیز علیه ایران، تقویت خطوط مواصلاتی و حمل ونقل، برگزاری دور بعدی نشست کمیته عالی مشترک و نهایی سازی سند جامع همکاری از موضوغات مهم مطرح شده از سوی حسین امیرعبداللهیان بود.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
در دیدار رییس جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق در لبنان، پیشنهاد همکاری مشترک جمعیت دو کشور برای ساخت بیمارستان در بغداد مطرح شد.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
رئیس اتاق مشترک ایران و عمان گفت: سازوکارهایی فراهم شده تا انتقال و رفع تعهد ارزی، از طریق واریز ارز به حساب بانک مرکزی ایران در عمان و دریافت ارز در ایران به منظور رفع تعهدات، تسهیل شود.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
در جلسه معاونان وزرای راه و شهرسازی و میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر لزوم همکاری مشترک جهت ایجاد امکان استفاده از تسهیلات بانکی به منظور مرمت واحدهای با ارزش تاریخی تاکید شد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
نشست مشترک مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرک ایران به منظور بررسی و رفع موانع در مورد اظهارنامه کالاهای متروکه، اعاده کالا و وضعیت انبارها برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ