هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های پارلمانی میان رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس ملی ویتنام در راستای تقویت این همکاری‌ها به امضا رسید و بین رؤسای مجالس تبادل شد.
وزیر دفاع جمهوری بلاروس با وزیر دفاع ایران دیدار و گفتگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع ایران و بلاروس امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان وزارت نفت و وزارت کشور با هدف اجرای پروژه‌های مرتبط با تولید سوخت حاصل از مواد زائد و استفاده از آن به‌عنوان جایگزین سوخت‌های فسیلی امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ۲۵ محور صبح امروز به امضای امیر محمدرضا آشتیانی و محمدعلی زلفی‌گل به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد کل کشور با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان ثبت اسناد به امضا رسید.
ایرانسل و دانشگاه تهران در زمینه تولید محتوای دیجیتال، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم‌ نامه همکاری بنیاد فرهنگی هنری رودکی و تلویزیون اینترنتی آرپا به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق نوآوری و شکوفایی و یک شرکت صنایع پتروشیمی با هدف حمایت از توسعه زیست‌بوم شرکتی صنایع بزرگ در سال «مهار تورم و رشد تولید» منعقد شد.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با ۲۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه داریم، گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در تولید داروهای گیاهی و سایر اقلام زیستی و امدادی عملکرد عالی داشته‌ایم.
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و بنیاد مسکن امروز منعقد شد.
سازمان منابع طبیعی وآبخیزداری کشور و معاونت تولیدات امور دامی وزارت جهاد کشاورزی با هدف اجرای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
تفاهم نامه سه جانبه مذکور باحضور وزیرراه وشهرسازی،فرمانده نیروی انتظامی ومعاون علمی وفناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری درحاشیه ششمین نمایشگاه حمل ونقل و لجستیک به امضا خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران برای تولید مسکن خبر داد.
در هشتاد و چهارمین جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارها تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین چند نهاد به امضا رسید.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نیرو به‌منظور پایش، کنترل جریان تولید و حفظ انرژی پایدار واحدهای صنعتی و معدنی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهمنامه ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده بود به امضای امیر آشتیانی و بابک نگاهداری رسید.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ