وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه فردا برای سفری ۲ روزه به تهران سفر می‌کند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
منابع عراقی از سفر دو روزه فواد حسین وزیر خارجه این کشور به انگلیس خبر دادند.
یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به چین برای تنش‌زدایی روابط بین دو کشور، رئیس‌جمهور آمریکا همتای چینی خود را دیکتاتور خطاب کرد.
وزیر خارجه آمریکا که هم‌اکنون در سفری دو روزه در پکن به سر می‌برد، با رئیس‌جمهور چین دیدار و گفت‌وگو کرد.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
وزیر امور خارجه پس از سفری سه روزه به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست بریکس پلاس، کیپ تاون را به مقصد تهران ترک کرد.
نشست مهمی در روز یکشنبه قرار است درباره سوریه در قاهره برگزار شود و در این راستا سفر وزیر خارجه سوریه به عراق هم به علت مشارکت فواد حسین در این نشست به تعویق افتاده است.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر روز سه‌شنبه خود به مقر اتحادیه اروپا با مقامات اروپایی در خصوص ایران گفتگو می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دومین روز از سفر خودبه لبنان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزیر خارجه روسیه امروز امروز در دومین مقصد از سفر ۵ روزه خود به کشورهای آمریکای لاتین، برای دیدار بارئیس جمهور ونزوئلا به کاراکاس رفت.
وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
وزیر خارجه آلمان قرار است در همین روزها به چین سفر کند.سفر وزیر خارجه آلمان به چین کمتر از دو هفته پس از سفر «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به پکن انجام می‌شود.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
وزیر امور خارجه ارمنستان روز چهارشنبه به ترکیه سفر خواهد کرد.
سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای مذاکرات هسته‌ای امید چندانی داشت.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
در میانه اختلاف‌ها و تنش‌های بین دو کشور، وزیر خارجه استرالیا امروز در سفری دو روزه راهی پکن خواهد شد.
«آنتونی بلینکن» در آستانه برگزار جام جهانی فوتبال، روز دوشنبه آینده برای شرکت در مذاکرات راهبردی سالیانه بین آمریکا و قطر به دوحه می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ