تصاویری از میزبانی یک مادر مهربان از مهمانان جشن عید غدیر و توزیع شربت میان مردم تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توزیع سیراب و شیردان در میان مهمانان جشن عید غدیر توسط یک موکب در جشن غدیر تهران را مشاهده می‌کنید.
در شرایطی که جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان جاری محتمل به نظر می‌رسد این ستاره برزیلی قصد دارد فوتبال خود را در لیگ برتر ادامه دهد.
مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
ایده عجیب یک هتل برای پذیرایی از میهمانانش با حضور گرگ‌ها را ببینید
یک روز پس از دربی تهران، تیم فوتبال مس رفسنجان در خانه از همنام کرمانی خود پذیرایی می‌کند.
طبق این جدول هزینه یک خروار بنزین (۳۰۰کیلو=۳۰۰لیتر) ۲۰تومان است. به عبارت دیگر قیمت هرلیتر بنزین کمتر از ۷دهم ریال بوده است!
خوراک لوبیا سبز وعده‌ای بسیار سبک است که می‌توانید آن را در زمان کوتاهی تهیه کرده و حتی در مهمانی‌های خود با آن پذیرایی متفاوتی داشته باشید.
در این بازی النصر در ورزشگاه خانگی خود از ابها پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
یک ربات از شاهزاده مقرن بن عبدالعزیز در جریان بازدید وی از دانشگاه شاهزاده مقرن در مدینه استقبال کرد. ویدئویی از این ربات خودکار در هنگام پذیرایی از شاهزاده سعودی منتشر شده که او می‌گوید: امیر به دانشگاه خود خوش آمدید. من خود را به شما معرفی می‌کنم. من ربات هستم، که دانشجویان دانشگاه ساخته شده‌ام.
یک مسئول عراقی به نام نویسی ۸۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زائران حسینی به مناسبت جشن نیمه شعبان اشاره کرد.
قرابیه سیب و گردو طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می‌توانید برای عید نوروز می‌توانید این شیرینی خوشمزه را آماده کنید و یک پذیرایی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
تیم ملی فوتسال ایران ممکن است در فیفادی اسفند راهی تورنمنت تایلند شود و یک ماه پس از آن از تیم ملی ازبکستان پذیرایی کند؛ البته اگر فدراسیون فوتبال در عملی کردن شرط ازبکها به نتیجه برسد.
خورش به یک غذای بسیار لذیذ است که می‌توانید در فصل پاییز و زمستان آن را درست کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خود در میز پذیرایی تان بهره ببرید.
سوسیس سوخاری یکی از انواع سوخاری‌ها می‌باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و یک ایده ناب برای پذیرایی و مهمانی می‌باشد که می‌توانید به آسانی این سوسیس سوخاری را در کنار سینی مزه یا در تولد‌ها در کنار دیگر غذا‌ها تهیه و سرو کنید.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امیدواریم فرهنگ مهمان‌پذیری و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در مشهد ادامه دار باشد و به یک سنت و میراث خانوادگی مبدل شود.
‌می‌توانید آجیل بار را برای عید یا شب یلدا و دورهمی خود تهیه کنید و یک پذیرایی شیک از مهمان‌های خود داشته باشید. تهیه این آجیل بار خیلی آسان است و می‌توانید از گردو یا پسته و هر مغزی که دوست دارید استفاده کنید.
وقتی به دکوراسیون یک اتاق فکر می‌کنید، با در نظر گرفتن حس و حالتان شروع کنید. آیا می‌خواهید فضایی آرامش‌بخش برای استراحت داشته باشید؟ یا به دنبال طراحی فضایی برای پذیرایی از مهمانان هستید؟ میکالا شارپ، طراح داخلی، می‌گوید: «من همیشه با این شروع می‌کنم که این فضا چه احساسی را قرار است منتقل کند و می‌خواهم چگونه به نظر برسد.»
کرم بیسکوییت نوعی دسر لطیف و خوشمزه است که از ترکیب بیسکوییت با موادی مانند شیر، شکر و خامه تهیه می‌شود و برای پذیرایی بسیار مناسب است.
کرم شکلاتی یکی از انواع خوشمزه و پرطرفدار دسرهای شکلاتی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و جشن‌ها بسیار مناسب است.
کوکی شکلاتی یکی از انواع کوکی‌هاست که بافت ترد و بیسکوییتی دارد و برای پذیرایی بسیار مناسب است؛ همچنین یک خوراکی خوشمزه برای کودکان محسوب می‌شود.
یک مجتمع گردشگری و پذیرایی درحالی در مجاورت خانه ثبتی گله داری ایجاد و گودبرداری می شود که فاصله آن مجتمع با این بنای تاریخی تنها یک متر است!
زن گفت: من که در آشپزخانه درحال پوست کردن سیب زمینی و بادمجان بودم چاقو به دست به پذیرایی آمدم و در حالی که دستم را به عنوان هشدار تکان می‌دادم مانند خیلی از مادران دیگر به پسرم گفتم اگر یک بار دیگر خواهرت را اذیت کنی، تو را می‌کشم و ادامه دادم تو به طرفداری از پدرت تا این اندازه مرا اذیت می‌کنی درحالی که من تو را به دنیا آورده ام.
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ