ایده عجیب یک هتل برای پذیرایی از میهمانانش با حضور گرگ‌ها را ببینید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
شب گذشته پیش از اعلام برقراری آتش بس، پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک جوان دوچرخه سوار فلسطینی را که در حال حرکت در رفح واقع در جنوب نوار غزه بود، با راکت هدف قرار دادند.
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
در برنامه چهارشنبه شب محفل که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود یک دختر مدافع حرم میهمان بود و همه را به گریه انداخت.
تماشایی‌ترین گل ساحلی‌بازان ایران در شب صعود را یک دروازه‌بان کم نام و نشان به ثمر رساند.
هواپیمای ایرباس A۳۸۰ اگرچه دیگر مشتری در دنیا ندارد، اما همچنان یکی از شاهکار‌های صنعت هوانوردی به حساب می‌آید.
پنج فضانورد کپسول اندیورنس (endurance/ پایداری) پس از ۵ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین‌المللی بامداد یکشنبه ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) به زمین بازگشتند. کپسول ماموریت Crew-۵ حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی در آب‌های سواحل فلوریدای ایالات متحده آمریکا در دریا فرود آمد. این سفینه فضایی اکتبر سال گذشته با یک موشک اسپیس ایکس به آسمان پرتاب شد و کوییچی واکاتا، آنا کیکنا، نیکول مان و جوش کاسادا، فضانوردان ژاپنی، روس و آمریکایی را به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بود.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
شب گذشته در گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، یک خرسِ مادر و ۲ توله‌اش مشاهده شدند.
موشک‌های کروز روسیه در ۳۱ دسامبر به ساختمان‌های مسکونی در پایتخت اوکراین و چندین شهر دیگر آسیب رساندند. در جریان آنچه یکی از مقامات اوکراین آن را "ترور در شب سال نو" توصیف کرد، حداقل یک نفر در کی‌یف کشته و ده‌ها زخمی شدند.
شب گذشته در جریان برگزاری دیدار الفتح - الشباب، درحالی که کریچوویاک از ناحیه سر احساس ناراحتی می‌کرد و روی زمین افتاده بود، «وِلِز» با زدن توپ به سر او کرنر گرفت! منبع: تسنیم
«تیمی که مردم پشت آن نباشند دوزار هم نمی‌ارزد!» این جمله را شب گذشته جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی گفت!
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
شب گذشته دختر الکساندر دوگین، مفسر سیاسی و از افراد پر نفوذ و نزدیک به ولادیمیر پوتین که از او به عنوان «مغز پوتین» یاد می‌شود در یک بمب‌گذاری کشته شد.
شب گذشته ویدیوی یک شهروند در دسته عزاداری امام حسین، به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد؛ شهروندی که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به جانی دپ بازیگر سرشناس هالیوودی داشت./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ