مربای کدو حلوایی هم خوش طعم و خوش عطر است و هم خوش قیافه. این مربا از آن مربا‌هایی است که نه تنها سر میز صبحانه مصرف می‌شود. بلکه می‌توانید یک ظرف از آن را در پذیرایی شام از مهمانان‌تان سرو کنید تا همه مسحور سلیقه و دست‌پخت شما شوند. اما نکته جالب در تهیه این مربا استفاده از پودر آهک است، البته باید توجه داشته باشیم که از این مصالح ساختمانی در مراحل اولیه و قبل از پختن مربا استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
کارلو ماتزونه، مربی مشهور ایتالیایی، در 86 سالگی درگذشت.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی والیبال در اردوی تمرینی باشگاهش حضور پیدا کرد.
مربی خارجی تیم ملی والیبال استعفا داد و رفت
خوزه لوئیس مندیلیبار پس از شکست سویا برابر والنسیا هشدار داد که تیمش باید به سرعت تغییر رویه بدهد و در غیر این صورت سوپرجام اروپا را سنگین به سیتی می بازند.
کامران قاسم‌پور هرچند در اردوی جدید تیم ملی مرور فن انجام می‌دهد اما هنوز برای تمرین کشتی روی تشک نیامده و این احتمال وجود دارد که به اردوی بعدی موکول شود.
اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.
جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.
سرپرست هیئت شمشیربازی استان اصفهان معتقد است: در بحث تمرین، مربیان آقا قوی‌تر هستند. اگر در این زمینه می‌توانستیم تمریناتی انجام دهیم، تیم‌های ما به مراتب قوی‌تر می‌شدند که متأسفانه نمی‌شود.
این روز‌ها فصل رسیدن میوه ازگیل است و بی‌شک شما این میوه را در بازار میوه دیده و تهیه کرده‌اید. در شمال این میوه به وفور یافت می‌شود، برای همین شمالی‌ها با این میوه مربا هم درست می‌کنند که برای صبحانه بسیار مقوی و خوشمزه است.
آلبالوپلو یکی از غذا‌های سنتی و بسیار خوشمزه است که می‌توانید این بار با مربا آلبالو تهیه کنید.
به‌ندرت پیش می‌آید برای ناهار غذای شیرین بخورید، پس چرا باید صبحانه‌تان شیرین باشد؟ اغلب ما طعم‌های شیرین را برای صبحانه می‌پسندیم؛ چون به آن عادت کرده‌ایم. چیز‌هایی مثل مربا و پنکیک و شیره به طور سنتی در صبحانهٔ ما وجود دارند و حتی غلات صبحانه نیز معمولاً شیرین شده است. اما نکته این است که هرچقدر بیشتر قند و شیرینی بخورید، گرسنگی و افت قند خونتان در ساعت‌های بعدی بیشتر خواهد بود. پس این عادت را کنار بگذارید و مثلاً جودوسر پخته شده شیرین نشده و مزه‌دار شده با روغن‌زیتون، پنیرپارمزان و فلفل سیاه بخورید.
از مصرف چربی گوشت‌ها، پوست مرغ و پوست ماهی و لبنیات پرچرب، سس‌های سفید، کله و پاچه، کره، خامه، شیرینی‌های خامه‌ای، مربا، بیسکوئیت‌های کرم‌دار، شکلات، چیپس و پفک، سوسیس و کالباس خودداری کنید.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
شیرینی قلبی نوعی از شیرینی‌های مربایی است که به شکل قلب میان تهی تهیه می‌شود و داخل قلب را با انواع مربا و مارمالاد یا ژله بریلو پر می‌کنند.
جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.
شک شکیرا، خواننده معروف کلمبیایی، به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.
شک او با پرسش اینکه «چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟» چند برابر شد.
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ