مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امیدواریم فرهنگ مهمان‌پذیری و پذیرایی از زائران امام رضا (ع) در مشهد ادامه دار باشد و به یک سنت و میراث خانوادگی مبدل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون گلف گفت: فرهنگ عاشورایی در عمق وجودی و فرهنگ ما ریشه دوانیده و برگرفته از عمق وجودی ماست.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
به مناسبت ۱۸ اردیبهشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که شهدا، عامل اصلی امنیت و آسایش کنونی جامعه هستند، گفت: شهدا غیور مردانی بودند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و فداکاری کردند.
باغ هرندی جزو میراث تاریخی و فرهنگی استان کرمان با کاربری پذیرایی، ‌اقامتی و فرهنگی به مزایده گذاشته می‌شود.
مشهد ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جامعه، امروز نیازمند تحول است، گفت: مهم‌ترین بسترهای تحول در جامعه اتکا و بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس است.
ضیافت افطاری فلسطینی از ۱۶ تا ۲۰ فروردین در میدان فلسطین تهران در حال برگزاری است. در این ضیافت، موکب‌های پذیرایی، فرهنگی و گروه‌های سرود، میزبان روزه داران هستند. در حاشیه برگزاری این ضیافت، چند جوان علاقمند به فلسطین که یونیفرم مشابه مقاومت به تن کرده و تفنگ‌های کلاشنیکف به دست گرفته‌اند خبرساز شده‌اند.
وزیر کشور بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: این فرهنگ باید به مولفه اساسی فرهنگ سازمانی هم تبدیل شود.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت ۱۹ اسفندماه سالروز عملیات بدر، دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت را ضامن در امان ماندن میهن اسلامی از فتنه‌های دشمنان ایران دانست.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش باید با نقش آفرینی فعال خود نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بی عصمت و طهارت در میان دانش آموزان اقدام کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه فرهنگ ما برخاسته از محیط زیست ما است، گفت: توجه به زبان‌شناسی محیط زیست ضرورت دارد.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
خزعلی گفت: فرهنگ عمومی خواسته است حجاب را در قانون قرار دهیم. باید تلاش کنیم فلسفه قرار دادن این امر در قانون را برای دختران و زنان تبیین کنیم که اگر این‌ها را درست تبیین کنیم؛ بسیاری از زنان ما پذیرای این فرهنگ ایرانی - اسلامی هستند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: فرهنگ عمومی خواسته است حجاب را در قانون قرار دهیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر حرکت فرهنگی انجام نشود، هیچ‌گاه مشکلات شهری ما حل نخواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی در بسیاری از امور راهگشا است، گفت: هرگاه در کشور دچار مشکل شدیم، به دلیل این است که از فرهنگ بسیج دور شده‌ایم.
دولت قطر در اقدامی جالب دهکده‌ای با فرهنگ عربی آماده پذیرایی از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
همزمان با افزایش بهای انرژی در اروپا ناشی از جنگ اوکراین، مراکز فرهنگی روسیه در فنلاند و لوکزامبورگ، از گردشگران اروپایی با «چای و جای گرم» پذیرایی خواهند کرد!
مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:۴۰ موکب توسط مساجد منتخب در مسیر پیاده‌روی اربعین مشهد برای پذیرایی از زائران و مجاوران امام رئوف(ع) برپا می‌شود.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به برگزاری آئین بدرقه زائران اربعین حسینی در مصلی تهران، دو موکب فرهنگی و پذیرایی در درب دوم این محل استقرار میابد.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ