میسون مونت برای اولین بار در تمرین منچستریونایتد شرکت کرد و لبخندهای او نشان می‌داد که هنوز نیامده، خیلی خوب در محیط جدید جا افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی پس از اسکی روی آب به ساحل و نزد دوستانش برگشت. او خواست غذا بخورد که متوجه شد، غذایش نیست. از دوستانش پرسید خبری از غذای او دارند. یکی از دوستانش گفت، تمام روز را داشته موج‌سواری می‌کرده و دیگری هم گفت که تمام مدت کنار آتش نشسته بوده و آبمیوه‌اش را می‌خورده است. مرد لبخندی زد، چراکه می‌دانست یکی از آن‌ها دارد دروغ می‌گوید و به‌سرعت دروغگو را شناخت. به نظر شما دروغگو کیست؟
کریستیانو رونالدو که در آخرین دقیقه دیدار پرتغال مقابل ایسلند در دویستمین بازی ملی‌اش گلزنی کرد در طول نشست خبری لبخندی بزرگ بر لب داشت و نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند.
فکر می‌کردم بر اساس اظهاراتی که قبل از شروع فرماندهی در جلسات متعدد داشتیم، می‌توانستیم با ذکر دلایل و منطق نظامی، امام را راضی کنیم. چون بعد از حکم ایشان و قبل از سفر به جبهه که برای خداحافظی خدمت امام رسیده بودم و نظر و هدفم را گفته بودم، امام لبخندی زدند و از سر ملاطفت نگاهی به من کردند و جوایی ندادند. وقتی به جبهه رفتم همان حرف را در جمع فرماندهان جبهه گفتم که بعضی‌ها استقبال و بعضی‌ها مخالفت کردند.
ما هم انسانیم و زمانی که آنالیزور پرسپولیس گفت قایم شدم، لبخندی زدم و همان لحظه عکسی از من گرفتند و گفتند خورشیدی در شادی پرسپولیس شرکت کرده‌ است.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
همه افراد در حال پچ‌پچ‌کردن درباره این میزان سکه بودند و آرمین که داشت چهره پر از استرس خود را با لبخندی پنهان می‌کرد، گفت آوا جان بس کن خسته نشدی از این حرف‌ها، خجالت بکش نکن این کارا‌رو! آبرو برام نذاشتی. من حاضرم مهریه‌تو بدم اصلا! حاضرم برم زندان! اما تو این کار رو نکنی، بیا بی‌خیال شیم، بیا برگردیم خونه، اصلا ولش کن هر‌چی که شده رو فراموش کن! بیا برگردیم به خدا حیفه داری زندگی‌مون رو تباه می‌کنی به‌خاطر مسائل الکی، واقعا حیفه بیا برگردیم خونه! خواهش می‌کنم ازت بیا برگردیم!
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
آچار فرانسه آبی‌ها این روزها در بالاترین سطح از انگیزه و روحیه در تمرینات تیمش شرکت می‌کند.
روی هم قرار گرفتن و کج و معوج شدن دندان‌ها و وقتی دندان‌های شیری یکی پس از دیگری لق می‌شوند، ترسی مشترک بوده که بیشتر ما در کودکی آن را تجربه کرده ایم و بعد از آن مجبور شده ایم تا چند سالی را با سیم‌های فلزی در دهان زندگی کنیم و با ارتودنسی دندان به ماجرای دندان‌های روی هم که ممکن بود به دلایلی، چون سایز فک، مشکلات پزشکی، تصادف و... به وجود آمده باشد، پایان دهیم و برای همیشه لبخندمان را زیباتر کنیم.
چند روزی از زلزله خوی گذشته است، با وجود تخریب خانه‌ها و وضعیت سخت زلزله‌زدگان همچنان زندگی اینجا ادامه دارد، این موضوع را می‌توان در لبخندها و نشاط کودکان دید.
روز دهم از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی امروز با برگزاری چهار دیدار حساس و سرنوشت ساز پیگیری خواهد شد.
روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
مهدی شیری پس از سپری کردن روزهای سخت در دوران فوتبالش دوباره روحیه خود را به دست آورده است.
ستوان الجلودی به دلیل فعالیت، نشاط و لبخندهایی که هرگز از چهره‌اش نمی‌رود در خیابان‌های پایتخت اردن شهرت دارد و توجه بسیاری از مردم اردن را به خود جلب کرده است.
در چهار تقابل قبلی استقلال و مس کرمان، آبی های پایتخت در پایان 90 دقیقه موفق به غلبه بر حریف خود نشده اند.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.
نیما لبخنده فرزند حمید لبخنده هنرمند شناخته شده عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با تأیید این خبر گفت: پدر چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و بعد از بستری بودن در بیمارستان به منزل منتقل و بستری شد. متأسفانه ایشان به دلیل عوارض ناشی از عمل جراحی، عصر روز شنبه ۱۸ دی چشم از جهان فروبست.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ