یکی از اتفاقات جذاب قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، همگروهی بایرن مونیخ و بارسلونا بود. بازگشت روبرت لواندوفسکی به باواریا یکی از جذابیت‌های مرحله گروهی رقابتها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
معمولا فسیل‌ها به صورت تکه تکه یافت می‌شوند، اما جمجمه‌ای که کشف شد بسیار کامل بود و یک فک کامل داشت که چنین اتفاقی بسیار نادر است.
سال 79 برای فوتبال جهان و ایران دو اتفاق مهم نقل و انتقالی رقم خورد.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید (نورسپهر/فوتوسفر) است که به صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف آن‌ها به وسیله فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود به وجود می‌آید. این لکه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح خورشید در آن ناحیه‌ها به وجود می‌آیند. لکه‌های خورشیدی دارای قطر‌هایی به ابعاد ۱۶ کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها بدون تلسکوپ هم قابل مشاهده است.
سرمربی قهرمان فصل سری آ به پروجا پیوست.
کشتی‌گیر دسته ۸۶ کیلوگرم برای سومین بار به عنوان برترین کشتی‌گیر سال آمریکا انتخاب شد.
«فکر می‌کنم قهرمانی لسترسیتی بزرگترین شگفتی ورزشی است. نمی‌توانم تصور کنم اتفاقی عجیب‌تر از این رخ بدهد.»این صحبت‌های گری لینه کر بعد از قهرمانی این تیم است.
واقفی در ادامه تاکید داشت: برای نوروز ۵ هزار مسافر از قبل رزرو شده داشتیم که این اتفاق رخ داد.
واقفی در ادامه تاکید داشت: برای نوروز ۵ هزار مسافر از قبل رزرو شده داشتیم که این اتفاق رخ داد.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
آبشک می گوید فولاد پتانسیل صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشت اما عدم خودباوری مانع از این اتفاق شد.
گروهی از محققان در اتفاقی غیرمنتظره بزرگ‌ترین پیتون برمه‌ای ایالت فلوریدای آمریکا را با وزن تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم در منطقه‌ی اورگلیدز پیدا کردند.
ساکت الهامی یکی از خوشحال‌ترین سرمربی‌های لیگ در پایان هفته بیستم است که هوادار را به بزرگترین پیروزی تاریخش رساند.
شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی 1-1 متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.
شب گذشته کادیز در حالی برابر میهمانش الچه با تساوی 1-1 متوقف شد که گل الچه باید به دلیل آفساید مردود اعلام می شد ولی حتی پس از بازبینی VAR نیز این اتفاق رخ نداد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
رهبر جریان صدر عراق در سخنانی نسبت به میزبانی قطر به عنوان یک کشور عربی از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد و این اتفاق را "بزرگ‌ترین پیروزی" در برابر غرب توصیف کرد.
اتاق بازرگانی ایران از امروز میزبان یک هیئت تجاری روسیه به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی این کشور خواهد بود.
ستاره‌های بسیاری در دنیای فوتبال هستند که هر یک به دلیلی بزرگترین اتفاق فوتبالی جهان را از دست دادند
عزت الله ضرغامی گفت: بزرگترین منکر ضربه زدن به دین و کوچک شمردن اعتقادات درست اسلامی و انقلابی ماست و اگر به هر عنوانی این اتفاق بیفتد به نظر من خسارت بزرگی است و ما باید در چارچوب ارزش‌ها و شاخص‌هایی که بزرگان ما معرفی کردند این اصل دینی، اعتقادی و انسانی را احیا کنیم.
بر اثر درگیری و آشوب ایجاد شده پس از یک بازی فوتبال در جزیره جاوه اندونزی دست کم ۱۲۹ نفر کشته و ۱۸۰ زخمی شدند. این اتفاق یکی از بزرگترین فجايع تاریخ فوتبال دنیاست
اتاق بازرگانی تهران از انجام هماهنگی‌های لازم برای ورود بزرگترین هیات تجاری روسیه به ایران برای مذاکره با شرکت‌های بخش خصوصی خبر داد.
بزرگترین اجتماع فوتبالی در ورزشگاه تختی تبریز قبل از افتتاح ورزشگاه یادگار امام در سال 64 اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ