گروهی از محققان در اتفاقی غیرمنتظره بزرگ‌ترین پیتون برمه‌ای ایالت فلوریدای آمریکا را با وزن تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم در منطقه‌ی اورگلیدز پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
منابع عراقی اعلام کردند که یک سرکرده خطرناک داعش در بغداد پایتخت این کشور به دام افتاده است.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده داعشی در شهر موصل خبر دادند.
بزرگترین خدمت به ایران در عرصه بین‌المللی، بازگرداندن جایگاه واقعی ایران و برقراری رابطه متوازن با تمام کشور‌ها و اجتناب از فرو افتادن در دام کشور‌های معدود، چون چین و روسیه و باز کردن دست‌وپای روابط از قید کشور‌های عقب‌افتاده، منزوی و ضعیف جهان و درنهایت حرکت به‌سوی اعتلای ایران، متناسب با جایگاه واقعی آن است که طبعاً در داخل در پرتو حمایت مردمی و در خارج در سایه یک سیاست مثبت و متوازن با جامعه جهانی و کشور‌های مقتدر منطقه و جهان امکان‌پذیر خواهد بود.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
طولی نکشید که به یک معتاد حرفه‌ای تبدیل شدم و آرام آرام مصرفم را افزایش دادم. در این میان گاهی مجبور می‌شدم برای خرید موادمخدر به منزل ساقی (توزیع کننده موادمخدر) بروم که دو بار نیرو‌های انتظامی در آن ساعات شب به من مشکوک شدند، اما، چون موادمخدر همراهم نبود، مرا آزاد کردند. از طرف دیگر، فرزندانم را با خودم می‌بردم تا کمتر مورد توجه قرار بگیرم. این در حالی بود که «فریدون» از اعتیاد من خبر نداشت، به همین دلیل از خرده فروش موادمخدر خواستم تا خودش مواد را به در منزلمان بیاورد.
عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند
کیس عنکبوت شهرداری سنندج به دام افتاد
ستاره شناسان یک ابرسیاهچاله فراری کشف کرده اند که حجم آن تقریبا ۲۰ میلیون برابر خورشید است و با سرعت ۵.۶ میلیون کیلومتر برساعت (تقریبا ۴۵۰۰ برابر سرعت صوت) حرکت می کند.
عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
در این ویدئو تلاش یک حلزون را پس از به افتادن به دام یک گیاه گوشخوار مشاهده می کنید که با چه تاکتیکی میگریزد./عصر ایران
پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری یک تبهکار خطرناک در استان کرکوک خبر داد.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند
نیروهای امنیتی عراق از دستگیری 15 تروریست داعشی در شش استان این کشور خبر دادند.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از دستگیری مسئول پشتیبانی لجستیکی داعش در استان نینوا خبر داد.
چهار سارق که با همدیگر دوست بودند دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی زدند، این سارقان مشکلات مالی از جمله عقب افتادن قسط وام ازدواج را بهانه کارشان قرار دادند.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد سایت فروش پوشاک با جعل ای نماد خبر داد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم حضور فعال فضلاء و طلاب و توجه عمیق ایشان به عرصه‌های سیاسی و اجتماعی، ایشان را از سیاست زدگی و افتادن در دام تحزّب‌های سیاسی اکیدا برحذر داشت.
تصاویری عجیب از به دام افتادن عقاب ماهیگیر و درگیری با اختاپوس را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ