نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون چند سفر به ایران داشته‌اند تا چارت فدراسیون فوتبال ایران را تغییر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
معاون امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سفر نمایندگان این سازمان به ایتالیا خبر داد.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
نمایندگان کنفدراسیون هندبال آسیا جهت بازدید از امکانات و زیرساختهای برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا به ایران سفر می‌کنند.
هیئتی متشکل از 22 سفیر و نماینده اتحادیه اروپا در اراضی فلسطینی، برای اطلاع از اوضاع انسانی نوار غزه از این منطقه بازدید کرد.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
مراسم بزرگداشت هفته گردشگری در حالی برگزار شد که از نمایندگان و فعالان حوزه گردشگری و اعضای ستاد تسهیلات سفر قدردانی شد.
سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ارمنستان، موجب تشدید حضور پلیس در پایتخت این کشور شده است.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.
رسانه های تایوانی از سفر گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان خبر دادند.
چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت تأمین ارز برای سفر زائران اربعین تاکید کردند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: هیچ گونه اطلاعی از مصوبات سفر دولت به خوزستان نداریم و اصلاً نمی‌دانیم که ۳۶ هزار میلیارد تومان قرار است صرف چه کارهایی بشود.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اواخر روز پنجشنبه از مرز کره جنوبی و شمالی بازدید کرد. او پیشتر در اقدامی تحریک آمیز به جزیره تایوان سفر کرد که خشم مقام‌های چینی را در پی داشت.
وزارت خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به منطقه شرق آسیا و بویژه منطقه تایوان را اقدامی تحریک آمیز ارزیابی کرد.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و هیات همراه پس از تایوان در آخرین توقف خود در سفر به آسیا وارد ژاپن شدند.
رئیس‌جمهور سابق روسیه اعتقاد دارد درباره سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هیچ اختلافی بین دولت و کنگره وجود نداشت و واشنگتن پیامدهای جهانی این سفر را خواهد دید.
تحلیلگران به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان واکنش نشان داد و درباره تبعات خطرناک آن هشدار دادند.
برخی رسانه‌ها اعلام کردند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از سفر جنجالی و تحریک‌آمیز خود به تایوان، دقایقی پیش این منطقه را به مقصد کره جنوبی و ژاپن ترک کرده است.
سفیر چین در انگلیس سفر برنامه‌ریزی‌شده قانون‌گذاران این کشور به تایوان را دخالت در امور داخلی پکن توصیف کرد و نسبت به پیامدهای این اقدام، به لندن هشدار داد.
هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در فرودگاه تایپه به زمین نشست.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به تایپه در بیانیه ای ادعا کرد که سفر وی با سیاست دیرینه کشورش در خصوص بیانیه های مشترک ایالات متحده و چین در تضاد نیست!
هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در فرودگاه تایپه به زمین نشست.
وزارت خارجه چین دقایقی پیش از ورد احتمالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، هشدار نهائی خود را خطاب به واشنگتن صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ