هواپیمای حامل «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دقایقی قبل در فرودگاه تایپه به زمین نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به سفر رئیس جمهور ایران به آمریکای لاتین واکنش نشان داد.
وزیر خارجه عمان با انتشار توییتی به سفر سلطان این کشور به تهران واکنش نشان داد و آنرا در راستای صلح و ثبات دانست.
وزیر خارجه عمان با انتشار توییتی به سفر سلطان این کشور به تهران واکنش نشان داد و آنرا در راستای صلح و ثبات دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق انجام شده میان ایران و اندونزی در زمینه تجاری و امضای اسناد متعدد در این زمینه، بر سیاست مداخله‌جویانه واشنگتن درباره روابط دوجانبه کشور‌ها و تهدید آن با تحریم‌ها صحه گذاشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
یوسی یوشع، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در توئیتر نوشت: «فرصت از دست رفته؛ رئیس جمهور ایران به سوریه سفر کرد. پاسخ مهم به غزه نه تنها لازم بود بلکه فرصت بسیار خوبی بود تا بازدارندگی آسیب دیده در جبهه شمالی را بازگردانیم؛ اما فرصت از دست رفت، یعنی کار به درستی مدیریت نمی‌شود.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
تقی‌پور، نویسنده کتاب «ایران و اسراییل در دوران سلطنت پهلوی» گفت: ما در ادبیات فارسی ضرب المثلی تحت عنوان "پسر کو ندارد نشان از پدر" داریم. دولت جعلی اسرائیل کنونی با استقرار سلطنت رضاخان خاستگاه مشترکی دارند که جنگ جهانی اول است. برای اینکه ایران همگام با رویداد‌های منطقه پیش برود، یک قحطی مصنوعی درست کردند.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران برای سیستم بین المللی چالش‌های دیگری نیز ایجاد می‌کند که بر چین نیز تاثیر می‌گذارند. این چالش‌های ایران، آمریکا را نیز شدت نگران می‌کند.
واکنش ضرغامی به نقدها علیه صحبتهایش در فضای مجازی،برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، فراخوان مزایده چند بنا از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
رئیس‌جمهور کره جنوبی که به امارات متحده عربی سفر کرده مدعی شد ایران دشمن ابوظبی است.
همسر مهاجم سابق پرسپولیس پاسخ جالبی درباره سفر به ایران داد.
همسر مهاجم سابق پرسپولیس پاسخ جالبی درباره سفر به ایران داد.
همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دوبی به ایران بازگردانده شدند.
معاون سیاسی رئیسی: همکاران چینی به یاد داشته باشند که این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به حضورش در ایران و قبول مسئولیت فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران نسبت به انتشار فهرست ۵۰ نفره برای اردوی اتریش واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سفر «نانسی پلوسی» به تایوان، بر حمایت از سیاست چین واحد تاکید و رفتار تنش‌زای مقامات آمریکا در امور داخلی چین و نقض تمامیت ارضی آن کشور را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ