لیگ ملتهای والیبال: باخت تیم پرنوسان ایران به هلند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال فرانسه در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل آمریکا نتیجه را واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از باخت مقابل بلغارستان در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال اظهار شرمندگی کرد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند و در دیداری که بیش از دو ساعت به طول انجامید شکست خورد.
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال
هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در حالی از روز سه شنبه شروع می‌شود که تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
لیگ ملتها والیبال: شکست عجیب ایتالیا، باخت فرانسه
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
چند سوال در باره سرقت از بانک ملی!
قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ دو کارگر بر اثر گازگرفتگی/ دستگیری ربایندگان پسر ۱۴ ساله/ فرجام خودربایی برای ازدواج!/ تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته/ جزئیات آتش سوزی در پارک پردیسان تهران/ بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا (ع)/ قتل دختر ۳ ساله در یک جنایت هولناک/ ۳ برادر طراح اصلی سرقت بانک
پدر به قتل رسید، تیغه کارد بر پیکر فرزند ماند!
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب مقابل تیم قدرتمند و صدرنشین آمریکا به میدان رفت و با شکست دادن این حریف بدون باخت، شگفتی‌ساز شد
آمریکا تا پیش از مصاف دیشب مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال، بدون شکست صدرنشین مسابقات بود اما با پذیرش باخت سه بر صفر شاگردان اسپرو در این بازی حساس، ایالات متحده به رده سوم سقوط کرد و فرانسه جای آمریکا را گرفت
با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت‌های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می‌تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.
معادلات جدول لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۲ بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا ، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ