یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با شروع مجدد توفان از ساعت ۶ صبح ۲۷ تیر تا ساعت ۲۰ شامگاه پنجشنبه تعداد ۹۹۸ نفر بیمار و مصدوم به اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی مراجعه و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به مادر باردار و تولد نوزاد عجول در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.
دزفول- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ثبت ۱۱ مورد غرق‌شدگی از ابتدای امسال تاکنون در دزفول خبر داد.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث بحران دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲۹ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی، دچار مسمومیت شدند که ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزاش تعداد مسمومین با الکل متانول، به ۱۹ نفر خبر داد. دکتر حسین پور در ادامه افزود: دو نفر از بیماران، دچار کاهش سطح هوشیاری و بستری بخش ICU هستند.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی گفت: اعضای یک خانواده چهار نفره در حادثه رانندگی در جاده ازنا- اراک جان خود را از دست دادند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انحراف اتوبوس در ۷۰ کیلومتری محور شهربابک به انار ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان شرقی با اشاره به بدحالی تعدادی از دانش آموزان در یکی از مدارس تبریز گفت: حال عمومی همه دانش آموزان مساعد است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به مسافران توصیه می‌شود در ایام نوروز در سواحل دریا از مناطق مشخص شده برای شنا خارج نشده و در سواحل دیگر شنا نکنند.
مسئول اورژانس پیش بیمارستانی جم با اشاره به اینکه این مأموریت بیش از ۲ ساعت به طول انجامید گفت: علی رغم احیای قلبی ریوی توسط پرسنل اورژانس و اعزام وی به بیمارستان توحید، متأسفانه علائم حیاتی مصدوم برنگشت.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
همایش رؤسای مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های طرح سلامت نوروزی، در محل ساختمان ستادی وزارت بهداشت برگزار شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: ۱۵ دانش آموز بروجردی به دلیل نشت گاز منوکسید کربن مسموم و به مکراکز درمانی منتقل شدند.
مشهد ـ رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتور آمبولانس در مسیر راهپیمایی از ساعت ۷ صبح مستقر شده‌اند.
مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در سیستان و بلوچستان گفت: ساعتی قبل در شهرستان فنوج، یک بالگرد علوم پزشکی ایرانشهر فرود اضطراری کرد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) سالانه افراد زیادی را در کشور تحت تأثیر قرار می‌دهد. تظاهرات بالینی طیفی را شامل می‌شود که از سردرد و سرگیجه تا کما و مرگ را شامل می‌شود که متأسفانه میزان مرگ‌ومیر آن بین ۱ تا ۳ درصد است.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک تن در حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در اهواز خبر داد.
تفاهم‌نامه تأمین بانک خون پیش بیمارستانی، به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون و رئیس سازمان اورژانس کشور رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ