اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان زنان و زایمان اراک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
تصویب نامه هیات وزیران درباره آیین نامه اجرایی بند ح تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
رییس سازمان امور دانشجویان از برنامه وزارت علوم برای تخصیص یارانه تغذیه به دانشجویان از مهر جاری خبر داد و گفت: بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یعنی معادل ۲۰ درصد اعتبار دانشگاه‌ها از سوی دولت به این مراکز اختصاص می‌یابد و برنامه داریم این مبلغ به صورت یارانه به دانشجویان پرداخت شود.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
اعتبار مالیاتی براساس ماده ۱۱ قانون جهش تولید دانش بنیان به ابزارهای سیاستی معاونت علمی، افزوده شده و شیوه نامه تخصیص اعتبار مالیاتی معاونت علمی ریاست جمهوری ابلاغ شد.
پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اعتبار لازم برای تکمیل بیمارستان جامع سرطان تبریز تخصیص می یابد.
حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان این که برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان ابتدا باید تامین اعتبار سهام ارزنده وجود داشته باشد گفت: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با تخصیص سهام شرکت های مس، فولاد و پتروشیمی خلیج فارس مخالف کرده است.
شیراز- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به تالار مرکزی شیراز تخصیص خواهد یافت.
محمدرضا طالب‌زاده گفت: از محل درآمدهای شرکت و دیگر مبادی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۲ برای اجرای طرح‌های عمرانی مرتبط با حفاری چاه‌های نفت و گاز و افزایش تولید تخصیص یافت.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
ری- عضو شورای شهر تهران گفت: تخصیص اعتبار کمربندی «قلعه نو» از اتفاقات ویژه سفر رئیس جمهور به ری است.
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز خبرداد.
نیشابور ـ رئیس اداره ورزش و جوانان زبرخان گفت: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی زبرخان نیازمند اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هستیم.
سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.
بعد از گذشت 7 ماه از سال هنوز زمان پرداخت اعتبار همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و نحوه هزینه کرد آن مشخص نشده است درحالیکه اجرای این موضوع یکی از مطالبات اصلی بازنشستگان است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از تخصیص ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به بیماران نیازمند خبر داد.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-کاسپین گفت: در حال حاضر زیرساخت و روساخت این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
گرمسار- استاندار سمنان گفت: از محل سفر رئیس جمهور به استان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سیلوی گرمسار اختصاص و تا کنون پنج میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اعتبار پیشنهادی تنخواه ظرف چند روز آینده این اعتبار به استان‌ها اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در آیین امضای تفاهم نامه همکاری در جهت غربالگری اسکلتی و حرکتی، از تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ