طرفداران ماسک، هواداران زاکربرگ و افرادی که عاشق دورنمای مضحک مبارزه‌ی قفس بین دو میلیاردر معروف هستند، با ترکیبی از میم‌های گیج‌کننده به اتفاقات اخیر درمورد این موضوع پاسخ دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر تاریخ عکسی از شکوه السلطنه،مادر مظفرالدین شاه قاجار و نوه فتحعلی شاه قاجار را منتشر کرد.
فرهاد مجیدی در یک استوری جدید عکسی از خودش در کنار مادرش منتشر کرد و برای او نوشت: همه زندگی من.
بانوی سنگنورد ایران با انتشار پیامی در فضای مجازی آسمانی شدن مادرش خبر داد.
پوسته پوزه‌عقابی منبع اصلی ماده تورتویزشل است که برای تزیین استفاده می‌شود. علاوه بر کاربرد‌های تزیینی، کاربرد خوراکی هم برای گوشت پوزه‌عقابی وجود دارد که از زمان پیش از میلاد در چین به‌عنوان نوعی غذای لذیذ استفاده می‌شده. سایتس صید و تجارت لاک‌پشت دریایی پوزه‌عقابی و محصولات نشأت‌گرفته از آن را غیرقانونی اعلام کرده‌است.
مادر ایلان ماسک، مدل تیلیغاتی گوشی موبایل جدیدی به نام "اوپو" شد. جالب این جاست که در تصاویر تبلیغاتی منتشر از "می ماسک" ، این گوشی دیده نمی شود و فقط نام آن را زیر عکس ها می بینیم. او هم اکنون 75 سال دارد. (عکس ها: کانال دنیای تبلیغات)
مار افعی جعفری، به‌شدت سمی و بسیار زیبا، عکاسی‌شده در شن‌زارهای روستای چمیم، اهواز. عکس از پدرام شبیری
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
زمانی که نوزادان عنکبوت صحرایی مادر از تخم بیرون می‌آیند، او وعده‌های غذایی خود را برای تغذیه فرزندانش از معده خود بالا می‌آورد. او کاملا آرام است تا زمانی که آنزیم‌های گوارشی که با استفراغ او بالا می‌آیند، از درون به او آسیب می‌زنند. اما او به غذا دادن و محافظت از عنکبوت‌های جوان به مدت دو هفته ادامه می‌دهد تا اینکه آنزیم‌هایی که از درون شکم او خارج می‌شوند او را از درون می‌کشند.
مادر نیکولو زانیولو، بازیکن گالاتاسرای و تیم ملی ایتالیا جوابی سرشار از احساس به نامه نایب رییس گالا داد.
تماشاگران در انتظار آغاز صدمین دربی پایتخت هستند.
مادر «کیان پیرفلک»، تصاویر جدیدی از مزار پسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.
سرمربی سپاهان انگیزه‌های مضاعفی برای پیروزی در دربی اصفهان دارد.
گَرزِه مار (نام علمی: Macrovipera lebetina) یک گونه از مار‌های سمی است که در شمال آفریقا، بخش‌هایی از خاورمیانه و از شرق تا منطقه کشمیر پراکندگی دارد. تا کنون ۵ زیرگونه از گرزه‌مار شناسایی شده‌است.
کبرای خزری، بومی آسیای مرکزی است؛ در سال ۱۸۳۱ توسط کارل آیشوالد کشف شد و برای سال‌ها به عنوان زیرگونه‌ای از مار کبرا هندی در نظر گرفته می‌شد تا اینکه تجزیه و تحلیل ژنتیکی آن را به عنوان گونه‌ای متمایز نشان داد.
افعی شاخدار دم عنکبوتی Pseudocerastes urarachnoides، گونه‌ای بومی در رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران است. سر آن شبیه به دیگر گونه‌های Pseudocerastes است، در حالی که دم آن منحصربه‌فردتر است و انتهای لوله‌ای شکلی دارد که با فلس‌های بلند و دراز پوشانده شده‌است و ظاهری شبیه عنکبوت به آن می‌دهد.
عکسی دو نفره از نیمار و مادرش که بسیار جوان است سوژه فضای مجازی شد.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
در رویدادی دردناک که در منطقه‌ای حفاظت شده در نامیبیا ثبت شده است، فیل مادر در ماه اکتبر پس از مرگ بچه‌اش جنازه‌اش را تا ۲ روز با خود این سو و آن سو می‌برد.
منیرالسلطنه همسر ناصرالدین‌شاه قاجار و مادر کامران میرزا نایب‌السلطنه بود.محله منیریه در تهران به نام او نام‌گذاری شده است.
مادر کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی غم انگیز از کودکش را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد.
سایت مشهور ۴۳۳ طرحی جالب از تقابل اژد‌ها و مار افعی منتشر و از تقابل ستاره ایران با ستاره آرژانتین صحبت کرد.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
تصویری که مادر کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آستانه دیدار منچستریونایتد و آرسنال خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ