سایت مشهور ۴۳۳ طرحی جالب از تقابل اژد‌ها و مار افعی منتشر و از تقابل ستاره ایران با ستاره آرژانتین صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
این خودرو از جدیدترین زبان طراحی Dragon Face سری Dynasty استفاده می‌کند. نمای جلویی، همان طراحی تند و تیز و باریک چراغ‌های جلو را دارد. در قسمت پایینی سپر، طراحی رادیکالی ورودی هوا جلب توجه و جذابیت دارد.
سدان آواتار ۱۲ از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس‌اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار ۱۱، چراغ‌های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار جذاب کرده است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
طراحی اوخوتنیک بر اساس طرح تمام بال (بال‌دیس) است و شامل استفاده از مواد کامپوزیت و مواد جاذب رادار است که باعث می‌شود هواپیمای بدون سرنشین در هنگام پرواز کمتر دیده شود. وزن آن حدود ۲۰ تن و طول بال آن در حدود ۲۰ متر (۶۵ فوت) است.
تصاویر طرح جدید پیراهن بایرن مونیخ برای فصل 24-2023 در فضای مجازی منتشر شده است.
دیوید بکام به تازگی یک جفت ماشین اسپرت برای برند ایتالیایی مازراتی طراحی کرده است که از خودرو‌های کلاسیک و همینطور از خیاطی الهام گرفته‌اند.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
هواداران تیم فوتبال سپاهان در مصاف با پیکان طرحی ویژه را پیاده کردند، که سال تاسیس باشگاه سپاهان را یادآوری کرد.
پرسپولیسی‌ها تدارک ویژه‌ای برای آخرین بازی خانگی فصل خود دارند.
ربات ماری شکل یا همان ربات کبری توسط مهندسانی از دانشگاه نورث ایسترن طرحی شده‌است. این ربات که برای مقابله با زمین‌های دشوار و دهانه‌ها در قطب جنوبی ماه طراحی شده است، دارای حرکتی ماری و پیچشی شکل است که آن را قادر می‌سازد تا برروی زمین‌های صاف یا سربالایی حرکت کند. ربات کبری قادر به تغییر حالت به صورت‌های غلتان با اتصال سر و دم و حالت پیکربندی است که به آن این امکان را می‌دهند تا راحت‌تر حرکت کند.
توپ‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا همچنان جلب توجه می‌کند.
بازیکنان دورتموند با پیراهن مشکی و طرحی جذاب در بازی مقابل هرتابرلین قرار گرفته‌اند.
باشگاه استقلال برای دیدار با پیکان در هفته بیستم پوستر جالبی طراحی کرد.
طبق بیانیه دانشگاه پکن، این تلسکوپ توانایی چین در رصد نجوم نوری را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.
وب سایت فوتی هدلاینز طرحی از کیت چهارم بارسلونا را که به زودی عرضه می شود، منتشر کرد.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
فیفا در طرحی جالب نقشه هوایی محل اسکان ۳۲ تیم شرکت کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را منتشر کرد.
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
همسر مهاجم پرسپولیس هم تصاویری از تولد او منتشر کرد که در یکی از آن‌ها چند کیک با طرح جالبی از اسم و سن آقای گل هلندی پرسپولیسی‌ها به چشم می‌خورد.
امروز تولد ۶۲ سالگی دیگو آرماندو مارادوناست و فیفا به بهانه آن طرحی زیبا را منتشر کرد.
تیم تراکتور با طرحی جالب در مقابل ملوان قرار گرفته است.
باشگاه رئال مادرید کیت جدیدی را برای شماره ۹ کهکشانی‌ها طراحی و از آن رونمایی کرد. نکته جالب رونمایی کیت جدید بنزما، تعویض بانداژ دست او است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ