زمانی که نوزادان عنکبوت صحرایی مادر از تخم بیرون می‌آیند، او وعده‌های غذایی خود را برای تغذیه فرزندانش از معده خود بالا می‌آورد. او کاملا آرام است تا زمانی که آنزیم‌های گوارشی که با استفراغ او بالا می‌آیند، از درون به او آسیب می‌زنند. اما او به غذا دادن و محافظت از عنکبوت‌های جوان به مدت دو هفته ادامه می‌دهد تا اینکه آنزیم‌هایی که از درون شکم او خارج می‌شوند او را از درون می‌کشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جشن صعود استرالیا به نیمه نهایی جام جهانی زنان، تصاویر بسیار زیبایی را ثبت کرده است.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه، اشرف‌الملوک معروف به فخرالدوله نوه مظفرالدین شاه، تاج الملوک ملقب به ام‌الخاقان مادر محمدعلی شاه از جمله زنان بزرگ و تاثیرگذار خاندان قاجار بودند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از امداد رسانی به مادر باردار و تولد نوزاد عجول در دستان پرمهر پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی مشهد مقدس خبر داد.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
ایسیاگا سیلا، مدافع مون‌پلیه، قبل از بازی با نانت بدترین خبر ممکن را دریافت کرد؛ اما در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، ترجیح داد بازی کند.
مادر نیکولو زانیولو، بازیکن گالاتاسرای و تیم ملی ایتالیا جوابی سرشار از احساس به نامه نایب رییس گالا داد.
مادر محمد محبی ستاره تیم فوتبال استقلال روز گذشته از جایگاهی ویژه تماشاگر بازی فرزندش شد.
یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند در مراسم یادبود مادر مجتبی حسینی حاضر شدند.
اعضای تیم فوتبال پیکان در مراسم خاکسپاری مادر سیدمجتبی حسینی حضور یافتند.
تماشاگران در انتظار آغاز صدمین دربی پایتخت هستند.
مادر «کیان پیرفلک»، تصاویر جدیدی از مزار پسرش را در فضای مجازی منتشر کرد.
همسر کاپیتان سابق استقلال به تازگی در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده است.
امیر حسین صادقی به خبر تعلیق مادر کیان پیرفلک واکنش نشان داد.
آرسنالی ها در اقدامی پسندیده، برد بزرگ خود در دربی شمال لندن را به مادر یکی از ستاره های تیم زنان خود تقدیم کردند.
عکسی دو نفره از نیمار و مادرش که بسیار جوان است سوژه فضای مجازی شد.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
در رویدادی دردناک که در منطقه‌ای حفاظت شده در نامیبیا ثبت شده است، فیل مادر در ماه اکتبر پس از مرگ بچه‌اش جنازه‌اش را تا ۲ روز با خود این سو و آن سو می‌برد.
بچه بابون بر اساس غریزه به پیکر مادر چسبیده، در حالی که شکارچی بابون مادر را کشته و بچه را نیز با خود می‌برد.
همسر رمضان قدیروف رهبر چچن که مادر ۱۴ فرزند است، از ولادیمیر پوتین لقب مادر قهرمان و جایزه یک میلیون روبلی دریافت کرد.
سردار آزمون تصویری از مادرش کنار مرتضی پورعلی گنجی و مادر او در اینستاگرام منتشر کرده است تا مشخص شود رابطه این دو ملی‌پوش خوب است.
شویا ناکاجیما، ستاره ژاپنی آنتالیا اسپور، در اولین بازی خانگی این تیم تنها بعد از دو دقیقه از بازی اخراج شد؛ در حالی که خانواده‌اش برای تماشای بازی او رفته بودند.
تصویری که مادر کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آستانه دیدار منچستریونایتد و آرسنال خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ