تیم ملی کشورمان در حالی شب گذشته(جمعه هشتم اردیبهشت ماه) عازم ازبکستان شد که سرمربی تیم ملی از همراهی ملی‌پوشان بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: من همه حاشیه‌سازان را می‌شناسم و می‌توانم تک‌تک آنها را نام ببرم؛ اما نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آقایان باج‌خواهی را کنار گذاشته و از حسینی حمایت کنند.
سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
سرمربی تیم ملی بوکس دلیل غیبت شاهین موسوی را به خاطر مسائل حاشیه‌ای رد کرد و گفت: او به خاطر مشغله شخصی فعلا در ترکیب تیم نیست.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: حضورم در رده نوجوانان کاملا دلی است و تصمیم دارم در رده‌های پایه به این رشته خدمت کنم.
سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان اعتراف کرد که شرایط بد فدراسیون، ملی‌پوشان این رشته را دچار افت کرده است.
سام استکی با حمایت پدرش وارد مسابقات بوکس حرفه‌ای WBC شد و در اولین مبارزه اش هم به برتری رسید.
سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی بوکس کشورمان که در سالیان گذشته با یکدیگر اختلاف داشتن، سرانجام در دیداری به اختلافات پایان دادند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس به‌عنوان سرمربی تیم‌های ملی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) کشورمان انتخاب شد.
سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان اعلام کرد، نفرات مدعی حضور در این تیم می‌توانند در مسابقات انتخابی 3 اسفند ماه شرکت کنند.
شورای فنی بوکس متشکل از قهرمانان و کارشناسان زبده این رشته تصمیمی در خصوص سرمربی تیم ملی گرفت که با وجود مستدل بودن و برگرفته از خرد جمعی، به مذاق برخی افراد خوش نیامده است.
عضو شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: خوشحالیم که شرایطی در فدراسیون بوکس پیش آمده که همه صاحب‌نظران و کارشناسان  رای می‌دهند و دیگر تصمیم سلیقه‌ای و تک محوری در بوکس جایی ندارد.
تیم ملی بوکس بعد از یازده سال دوباره به حسین نهرودی رسید.
در پایان اولین جلسه شورای فنی حسین نهرودی تا انتخاب مربی خارجی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده گرفت.
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با انتخاب نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی برگزار شد.
در اولین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس در دوره جدید مدیریت، حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشین استکی معرفی شد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
حسین نهرودی اعلام کرد که یکی از مباحث مهم مد نظر شورای فنی بوکس، تصمیم‌گیری درباره ادامه یا عدم ادامه همکاری فدراسیون با علیرضا استکی است.
دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا گفت: ثوری می‌خواهد با تیم ملی جوانان به اسپانیا برود، اما کاش می‌توانست در اردن کنار تیم باشد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دانیال شه‌بخش خودش پذیرفت در قهرمانی آسیا حضور نداشته باشد و با استراحت برای رویدادهای مهم آینده آماده شود.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس نسبت به باخت تحقیر آمیز سجاد غریبی در مسابقات غیرمجاز بوکس در خارج از کشور واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ