اریک تن‌هاخ از میسون مونت خواست تا تلاش کند تا به بازیکنی بسیار مهم در تیم منچستریونایتد تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
سرمربی نساجی با تشریح شرایط فنی این تیم از هواداران خواست واقع‌بین باشند.
ایلکای گوندوگان در اولین بازی خود برای بارسا شکست 5-3 برابر آرسنال را تجربه کرد اما خوشحال بود و از هواداران خواست که صبور باشند.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
گفته می‌شود مدیر برنامه‌های یاسین سلمانی از مدیران باشگاه استقلال خواسته پیش‌پرداخت عقد قرارداد را آماده کنند.
لوئیس انریکه، مربی اسپانیایی، از مدیران پاری سن ژرمن خواسته که ژوائو فلیکس را به عنوان اولین خریدش در این تابستان به خدمت بگیرند.
خواسته هواداران استقلال از جواد نکونام مشخص است: مماشات تحت هیچ شرایطی در این موارد قابل قبول نیست.
نیمار اعتراف کرد که بازگشت به سانتوس و بازی برای اولین تیمش، برای او شبیه رویا است.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا از ایجاد کانال رسمی این سازمان در تلگرام خبر داد و در اولین پُست از مردم روسیه خواست تا علیه دولت و کشور خود جاسوسی کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
پیشتر جمهوری آذربایجان چهار کارمند سفارت ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
کودی خاکپو در دیدار برابر منچستر، 2 گل به ثمر برساند و هر کاری که دلش خواست با خط دفاعی یونایتد انجام داد.
چت جی‌پی‌تی می‌تواند به عنوان دستیار نوشتن و شریک فکری استفاده شود. بدین صورت که یک متن اولیه مقاله، سخنرانی و نامه از چت‌جی‌پی‌تی خواسته و دریافت شود و سپس از سوی فرد کارشناس اصلاح شود و بهبود و ارتقاء یابد.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد: «بشار اسد در این تماس از پادشاه بحرین به خاطر احساسات برادرانه تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال خواست بحرین و مردم آن را از هرگونه آسیب حفظ کند.»
حسن باقری از سلیمانی می‌خواهد که مسوولیت نیرو‌های کرمان در همان جبهه کرخه‌کور را برعهده بگیرد که او هم این خواسته باقری را اجابت می‌کند. عملیات «طریق‌القدس» نخستین عملیاتی بود که نیرو‌های کرمانی در یک قالب و شکل مخصوص خود در آن حضور داشتند. در آن عملیات، عنوان قاسم سلیمانی، «فرمانده نیرو‌های کرمان» در تیپ «۲۵ کربلا» بود.
شاپرک با انتشار نامه‌ای از پرداخت‌یارها خواست در اولین فرصت از دامنه دات کام به دامنه دات آی آر بروند. این تصمیم شاپرک، با شوک کسب‌وکارهای حوزه پرداخت‌یاری همراه شد.
در حالی که در خبرهای اولیه گفته شده بود که استاد از دانشجو خواسته تا «نام یک فرد را که هیچ ارتباطی با مقاله نداشته در مقاله‌اش ثبت کند»، اما فایل صوتی منتشر شده از استاد راهنمای این دانشجو در کانال تلگرامی وابسته به دانشگاه، خلاف این ادعا را روایت می‌کند.
اشتفان افنبرگ، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، معتقد است مانوئل نویر نباید دیگر دروازه بان ثابت تیم ملی آلمان باشد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ