پیشتر جمهوری آذربایجان چهار کارمند سفارت ایران در باکو را عنصر نامطلوب معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا خاک این کشور را ظرف ۴۸ ساعت ترک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
علیرضا جهانبخش در دیدار دوستانه فاینورد مقابل ویارئال گلزنی کرد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
۳ نفر از اهالی روستای سرد‌ها در استان آذربایجان شرقی مورد حمله خرس قهوه‌ای قرار گرفته بودند که تحت مداوا قرار گرفتند.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
لحظاتی از دیدار دوستانه پیکان و استقلال
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
امروز فایل صوتی از علی اکبر رائفی‌پور منتشر شده که در باره حواشی سفرش به عربستان سعودی توضیحاتی داده است.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
اولین اظهار نظر رسانه‌ای نماینده اوقاف درباره حواشی واگذاری موقوفه ۱۵۰ هکتاری به عروس مهدی خاموشی رییس این سازمان را ببینید.
ناو هواپیمابر تی‌سی‌جی آنادولو به عنوان بزرگترین کشتی نظامی ترکیه، با حضور اردوغان در استانبول به فرماندهی نیروی دریایی تحویل داده شد.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
بادبادک که یکی از اختراعات قدیمی چین است و تاریخ دیرینه‌ای دارد، در این ویدیو داستان ساخت بادبادک با کلاه یک مرد چینی و گسترش آن به سرتاسر این کره خاکی را در روز جهانی بادبادک بشنوید. منبع: خبرفوری
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
برتری تیم ملی لهستان در دیدار مقابل عربستان این تیم را به صعود از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌تر کرد.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
وزیر خارجه اوکراین در توئیتی نوشت: روز تسکین جهان به‌خصوص برای کشور‌های دوست در خاورمیانه، آفریقا و آسیا فرارسیده و اولین محموله غلات اوکراین از زمان شروع تهاجم نظامی روسیه بندر اودسا را ترک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ