شاپرک با انتشار نامه‌ای از پرداخت‌یارها خواست در اولین فرصت از دامنه دات کام به دامنه دات آی آر بروند. این تصمیم شاپرک، با شوک کسب‌وکارهای حوزه پرداخت‌یاری همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در خصوص وام اربعین گفت: بنا داریم چهارشنبه این هفته که جلسه شورای فقهی برگزار می‌شود موضوع (وام اربعین) را مجدد مطرح کنیم که اگر مناقشه وجود داشت اصلاح شود.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای برخی اخبار مبنی بر پرداخت کمک‌هزینه بلاعوض برای حضور کارکنان این وزارتخانه در راهپیمایی اربعین را کذب و بی‌اساس خواند.
فدراسیون جهانی والیبال به تمجید از تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پرداخت.
باشگاه تراکتور تاکید کرد مشکل پرداخت مطالبات بازیکن خارجی این تیم حل شده و مشکلی برای حضور در اولین دیدار لیگ برتر وجود ندارد.
النصر برای فرار از محرومیت فیفا در مورد خرید بازیکن، تعهد داده است که هر چه سریعتر بدهی خود به لستر را پرداخت کند.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، خبر پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را تکذیب کرد.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: از سال ۲۰۱۸، وزارت امور خارجه آمریکا مجوز تعدادی معافیت تحریمی را در مشورت با کنگره صادر کرده است که به عراق اجازه می‌دهد تا هزینه واردات برق از ایران را با انتقال وجه به حسابی محدود در عراق بپردازد. او اضافه کرد: بر اساس تحریم‌های ایالات متحده، این وجوه فقط برای معاملات بشردوستانه و سایر مبادلات غیرتحریمی (برای ایران) قابل دسترسی است.
مدافع ملی‌پوش ایران به توضیح درباره شایعات اخیر حول بازگشت به لیگ برتر پرداخت.
یامین‌پور در ریشه‌یابی دلایل تأخیر یا استنکاف در پرداخت وام ازدواج به جوانان از سوی برخی بانک‌ها، گفت: دستور حمایت از ازدواج جوانان مصوبه شورای عالی جوانان است که ریاست آن‌را شخص رئیس‌جمهور بر عهده دارد و قوانین و دستورات با امضای ایشان ابلاغ می‌شود.
شهردار تهران نسبت به پرداخت حقوق ۴۶میلیون تومانی به رئیس حراست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
قهرمان وزنه‌برداری جهان به احتمال کمک دولت برای پرداخت بدهی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو به ابراز خوشحالی از اولین گل خود در ورزشگاه خانگی تیم جدیدش پرداخت.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این باشگاه و پرداخت طلب استراماچونی به صحبت پرداخت.
«افزایش نرخ سود بانکی تا پایان امسال اجرایی می‌شود» این خبری بود که یک هفته قبل از زبان وزیر اقتصاد مطرح شد. حال امروز خبر افزایش نرخ سود سپرده به رقم ۲۵ درصد مطرح شد؛ خبری که دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نسبت به آن واکنش نشان داد.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
نشریه معروف اسپانیایی در خبری به حضور یک سرمربی اسپانیایی روی نیمکت تراکتور پرداخت.
باشگاه پورتو به گلزنی ستاره ایرانی خود در جام جهانی پرداخت.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به تصویب قطعنامه پرداخت غرامت به اوکراین توسط روسیه، نتایج رأی گیری درباره این قطعنامه را شکست کامل برای غرب قلمداد کرد.
علی فتح‌الله زاده در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال باید ۳۰۰میلیارد ظرف دو هفته پرداخت کند، اظهار داشت: استقلال همیشه بدهی داشته و ما مشکل داریم.
رئیس جمهوری عراق به موضع گیری درباره تحولات امروز این کشور پرداخت و خواستار خروج طرفداران صدر از نهادهای رسمی شد.
عصر امروز یگان‌های امدادی کشورمان در پی تماس‌های تلفنی، به وقوع سیلابی پی بردند که در پی بارندگی شدید در شهرستان‌های نی ریز و استهبان رقم خورده و به طغیان و خروش شدید رودخانه رودبال منجر شده است. رودی که از منطقه تفرجگاه سلطان شهبازی استهبان هم عبور می‌کند که اواخر هر هفته میزبان شماری از خانواده‌هاست.
زمان پرداخت هزینه های پرواز اختصاصی تیم از حساب شخصی شخص معلوم الحال نبوده ام !! که البته غرض از عنوان این مطلب بحث مطالبات مالی نیست و دغدغه بنده از طرح موضوعات در مصاحبه رادیویی مغفول ماندن طرحهای سود ده میلیاردی برای باشگاه از سوی مدیران ناکارآمد بوده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ