هنوز مشخص نیست که تورنمنت کافا چه زمانی و با حضور کدام تیمها برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی آخرین آثار برانکو در تیم پرسپولیس را هم پاک می‌کند - خداحافظی تمام عیار با پروفسور ایوانکوویچ.
استقلال پرامتیازترین تیم لیگ برتر است و بیشتر از همه در بین سه تیم بالای جدول بوده است.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.
به نظر می‌رسد استیون جرارد، سرمربی انگلیسی به لیگ عربستان نزدیک شده و این اتفاق ستاره‌های زیادی را در سراسر جهان به لیگ روشن جذب می‌کند.
برانکو ایوانکوویچ گفت: به یحیی گل محمدی تبریک می گویم. او تیم خوبی بست و نفرات خوبی جذب کرد و قهرمان هم شد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در عکس دسته جمعی سرمربیان جام ملت‌های آسیا با رئیس فیفا شرکت کرد. در این عکس کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم حضور دارند
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.
سرمربیان تیم های ملی ایران و عمان در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا اغلب کنار هم هستند.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال عمان به شایعات جدایی سرمربی سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال عمان بار دیگر به ادامه با برانکو ایوانکوویچ تا پایان مدت زمان قرارداد تاکید کرد.
برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سینا اسدبیگی یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتربود.
برانکو اگر چه در ظاهر از تیم کی‌روش حمایت کرده، اما شکاک‌ها می‌گویند پروفسور کمی هم شیطنت کرده است.
بعداز کی‌روش، برانکو هم پیشنهاد تیم معروف را رد کرد
برانکو سال‌ها پیش از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت و علاوه بر بردن ایران به جام‌جهانی به شیوه‌ای سهل و آسان، تیم کشورمان را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسانده بود. در نتیجه، هم برای برانکو سخت بود که مطیع تام و تمام کی‌روش باشد و هم کارلوس او را به چشم یک رقیب و خطری بزرگ برای جایگاهش در تیم ملی می‌دید.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال که رابطه خوبی با برانکو داشته و در گذشته هم تلاش کرده بود او را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کند به تازگی با او تماس گرفته است.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ