مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت سلامتی وزیر ورزش توضیح داد.
سرمربی فاینورد هلند درباره مصدومیت ستاره ایرانی اش صحبت کرد.
توضیحات خاص رئیس جمهور درباره تلفظ واژه «همت» را در این ویدئو ببینید./آخرین خبر
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
با توجه به مشکلاتی که برای سفر کاروان نفت‌ مسجدسلیمان برای بازی با ملوان شکل گرفت، این جدال با تاخیر چند ساعته برگزار خواهد شد.
باشگاه استقلال به تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال پرداخت و اعلام کرد، مهدی قایدی مشکلی برای همراهی شاگردان ساپینتو ندارد.
آخرین خبر پر سر و صدایی که درباره گیاهخواری دیدیم همین چندی پیش در منهتن بود. فعالان حقوق حیوانات برای جلوگیری از کشتار حیوانات تظاهراتی در خیابان برگزار کردند و از مردم خواستند که برای جلوگیری از کشتار حیوانات گیاهخوار شوند؛ البته آنچه این تظاهرات را به‌صورت جهانی بازتاب داد تصویر مردی بود که در مخالفت با گیاهخواری با یک سیخ کباب وارد این جمعیت شده بود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
انتشار فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال ایران، مهم‌ترین خبر امروز ورزش ایران خواهد بود.
رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزها، از علام تشکیل پرونده قضایی علیه سازمان نظام روانشناسی خبر داد.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل در پاسخ به سوال «آخرین خبر» درباره شرایط رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ گفت: فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ با مصوبه شاک(شورای امنیت کشور) انجام شده و تا این شرکت‌ها تعهد ندهند که قوانین داخلی کشور ما را رعایت می‌کنند این مصوبه قابل تداوم است.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
هوو ادواردز گوینده خبر بی بی سی با چهره ای غمگین و لباس مشکی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد. عصر پنجشنبه ۸ سپتامبر، دربار بریتانیا در بیانیه‌ای رسمی خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم را تایید کرد. خانواده و نزدیکان ملکه از صبح این روز با اعلام نگرانی پزشکان از وضعیت سلامتی او، به بالمورال رفته بودند. این کاخ در اسکاتلند آخرین اقامتگاه ملکه بود.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز» توله پلنگ ایرانی گفت: حالش خوب است. خبر جدید این است که پایش را روی زمین می‌گذارد. در مجموعه پردیسان جست و خیز می‌کند، اما به دلیل این‌که توسط دایه انسانی پرورش پیدا کرده خصوصیات حیوانی کمتر در او نمود پیدا کرده است که کم کم باید به شکار عادت کند که این اتفاق می‌افتد.
بعد از جذب لوکادیا اکنون شایعاتی نیز درباره تلاش باشگاه پرسپوليس برای بازگرداندن کریم انصاری‌فرد شکل گرفته است.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ