مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب شیخ دیاباته گفت: تا فردا تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار، گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال اخرین روز خود را در پاریس سپری کرد، شهری که در شش سال اخیر در آن زندگی می‌کرد.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی اتلتیکو برابر سویا در اخرین بازی پیش فصل، ضمن ستایش از سزار آسپلیکوئتا، کنایه ای هم به ژوائو فلیکس زد.
تیم ملی والیبال ایران در اخرین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت.
لیونل مسی شنبه در بازی پی اس جی و کلرمون برای اخرین بار در تیم فرانسوی به میدان خواهد رفت.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
ادرین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید داستان مبارزه سباستین هالر با سرطان بهترین تجربه این فصل تیمش بوده است.
ستاره اسبق آتزوری اخرین بازی خانگی فصل با سمپدوریا را برابر ساسولو پشت سر گذاشت.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
تغییر وضعیت مدافع مطمئن پرسپولیس حضور او در اخرین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر را تضمین کرد.
شاگردان ابراهیم اشکش اخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار برابر آلومینیوم برگزار کردند.
عکاس اختصاصی ورزش سه در دوحه با حضور در جلسه تمرینی انگلیس اخرین مراحل آمادگی سه‌شیرها برای رویارویی با ایران را منعکس کرد.
پنجمین و اخرین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان امروز دوشنبه، یازدهم مهرماه در تبریز برگزار شد.
سرنا ویلیامز در اخرین رقابت تنیس خود شکست خورد تا با اشک زمین تنیس را ترک کند.
وزیر امور خارجه اعلام کرد: تا ساعت ۱۲ امشب اخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ کننده اروپایی می‌دهیم.
نفرات اصلی طلایی پوشان اصفهان در اخرین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل مشخص شدند.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ