مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون همگانی پایه همه فدراسیون‌هاست و می‌تواند در زمینه استعدادیابی هم فعال باشد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است، گفت: در حال حاضر سامانه «جستجوی شغل» وزارت رفاه تنها درگاه معتبرِ مورد قبول سازمان بهزیستی است.
اینچه‌درگاهی بالاخره به جلسه کمیسیون اخلاق رفت
اینچه‌درگاهی به احضار کمیته المپیک هم بی‌محلی کرد
اینچه درگاهی در جلسه رسیدگی به مسائل فدراسیون ژیمناستیک شرکت نکرد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکمنستان خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر فعال سازی توافق نامه ترانزیتی عشق آباد و تردد روزانه ۶۰۰ واگن در مرزهای سرخس و اینچه برون از تدوین سند جامع حمل و نقلی جامع بین ایران و ترکنستان خبر داد.
مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: اینکه افرادی برای تماشای آسمان شب به کویر بروند؛ اما در آن منطقه اتفاقات دیگری رخ دهد، پذیرفتنی نیست. تماشای آسمان پرستاره باید باعث تفکر انسان شود؛ نه آنکه زمینه فساد و گناه را فراهم کند.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینچه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
پاسخ اینچه‌درگاهی به ادعای فرهادیان: من ردصلاحیت نشدم، پاسخ استعلامم نرسید
انتخابات جنجالی فدراسیون ژیمناستیک با انتخاب عابد حقدادی به عنوان رئیس این فدراسیون به پایان رسید.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک در حالی آغاز شد که زهرا اینچه‌درگاهی تایید صلاحیت نشد و با اعتراض مجمع را ترک کرد.
ما قبل از اینکه با حرف، چیزی یاد مردم بدهیم باید با عمل یاد مردم بدهیم، اگر مردم عمل صالح ببینند، هم می بینند و هم عمل میکنند، ولی اگر تنها درس صالح بگوییم، ممکن است یاد بگیرند اما کاری از پیش نمی رود.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس، راه‌آهن اینچه برون-شاهرود را دروازه تجارت خارجی دانست و گفت مجوز فایننس این طرح از سوی مجلس صادر شده است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به حضور رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در کنگره آسیا گفت: این حضور بدون هماهنگی بوده و قطعا با ایشان برخورد خواهیم کرد.
وزارت اقتصاد نباید اهمال کاری خود را به دیگر دستگاه ها ارتباط دهد. آن‌هایی که به طور کامل به درگاه ملی مجوزها متصل شدند، چه تغییری در نظام صدور مجوزها ایجاد کرده اند که حال منتظر ادامه اتصال به درگاه ناقص مجوزهای کشور هستیم.
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در انتخابات ریاست این فدراسیون نام‌نویسی کرد.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور، باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود، نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگ‌تری روبه رو شوند.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ