نماینده مجلس گفت: خاک بر سر وزارت ورزشی کنند که مسئولانی را در کار قرار داده که این افراد را برای مسابقات، برگزیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست. اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش را سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
این نماینده مجلس گفت: ۵۷ نماینده که برخی از آن‌ها برای خودشان نگرفته اند و برخی برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند. در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و برای وی گرفته است البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند.
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
احمدعلیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره واگذاری شاسی بلند‌ها و ادعای واگذاری خودرو‌ها به نهاد ریاست جمهوری گفت: هر مال ناحقی که گرفته شده باشد باید به بیت المال برگردد و این اتفاق عجیب نیست.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند.
نماینده‌ای که ادعای دادن خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت را مطرح کرد، درباره این موضوع گفت: مجلس پرونده‌ام را به قوه قضاییه فرستاد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
​محمود احمدی بیغش نماینده مجلس نوشت: شب عید بزرگ مسلمانان است! ۵۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی، اما دریغ از یک برنامه شاد و مخاطب پسند!
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
نماینده مردم چابهار با اشاره به این‌که شاید آقای فرزین (رئیس جدید بانک مرکزی) یک مقدار شناخت‌شان به حوزه‌های مربوط به بانک مرکزی بیشتر باشد، عنوان کرد: موضعی که ایشان گرفتند مبنی بر این‌که کالا‌های اساسی را با دلار نیمایی ۲۸ هزار تومان تامین می‌کنیم، از نظر من بازگشت به عقب دولت از مواضع قبلی‌اش نسبت به تک نرخی کردن ارز است.
نماینده گرمسار در واکنش به خبر انحلال گشت ارشاد می‌گوید: چیزی که من خبر دارم این است که گشت ارشاد جمع نشده، شاید تاکتیکش عوض شده است و نیاز باشد با تدبیر و هنر دیگر، کار پیگیری شود.
شیوا قاسمی پور گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است. زندانی بالاخره آزاد می‌شود، اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
شادمهر با بیان اینکه این تعداد اندک دانش‌آموزی که دستگیر شدند فقط در تهران و شاید چند کلانشهر بودند نه کل کشور گفت: دوری از مبانی اسلام و قرآن سبب شده تا دانش‌آموزان در این روز‌ها این چنین رفتار‌ها و اعتراض‌هایی را از خود نشان دهند.
مسئولان بدانند که گفته‌ها شان شلیک در خلا نیست. شاید آنان بر" سبیل مطایبه"، شوخی، شوخی حرفی بزنند، اما مردم جدی، جدی می‌گیرند.
یک کارشناس بازار سرمایه رفتار دولت در خصوص سیاست‌گذاری در اقتصاد کشور و قیمت کامودیتی‌ها را عامل خروج نقدینگی از بازار بورس دانست و اظهار کرد: با اخبار مثبت از سوی مذاکرات برجامی و آزادسازی بلوک خودرویی‌ها، امکان آن وجود دارد تا شاخص کل از کانال ۲ میلیون واحد نیز عبور کند.
نماینده اردبیل در مجلس گفت: در اکثر وزارتخانه‌ها چارچوب و ضوابط خاصی برای انتصابات تعریف نکردند، یعنی یک نفر را که می‌آورند یا به صورت رفاقتی است یا به صورت سفارش شده. به نظر من شاید آقای رئیسی باید یک فکر دیگری بیندیشد و نظارت جدی بر عملکرد وزرا داشته باشد. اطلاعات را هم خودشان از وضعیت موجود دارند اما اگر بخواهند ما به ایشان اطلاعات می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ