راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه‌ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی‌ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک‌ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات و بی نظمی‌های مالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در حال حاضر آماری از تعداد افرادی که زیر آوار منطقه ۱۹ مانده‌اند وجود ندارد و ۲ نفر زنده از زیر آوار بیرون آمده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در حال حاضر آماری از تعداد افرادی که زیر آوار منطقه ۱۹ مانده‌اند وجود ندارد و ۲ نفر زنده از زیر آوار بیرون آمده‌اند.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
با گذشت ۳۰۰۰ روز از آغاز جنگ یمن، وزارت حقوق بشر این کشور آمار و ارقامی را از جنایات ائتلاف سعودی در حمله به یمن منتشر کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ما حداقل چهار تا پنج مرتبه به مسئولان این پاساژ اخطار داده بودیم اما متأسفانه هیچ ترتیب اثری به اخطارهای آتش نشانی داده نشده است.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 9 دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها با تیم‌های ملی 20 کشور قدرتمند والیبال جهان بازی کرده است.
بعد از پیمایش ملی که در سال ۹۸ در کل کشور انجام شد، مشخص شد که شیوع ناباروری کلی در زوج‌های ایرانی ۲۰.۳ درصد است یعنی حدود ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار زوج نابارور در کشور وجود دارد که این آمار، بالاتر از میانگین جهانی است.
رئال مادرید با شکست برابر رئال سوسیداد آمار نشان داد که در دیدارهای خارج از خانه با مشکل جدی روبرو است.
فرانکی محبوب هواداران چلسی در سمت سرمربیگری آمار بسیار ضعیفی دارد.
پاری سن ژرمن با شکست شب گذشته برابر لیون آمار فاجعه‌بارش پس از 22 سال را تکرار کرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: اطلاعات چندانی از میزان شیوع انواع مواد مخدر یا برخورد با والدین معتاد نداریم.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
مراسم معارفۀ کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته است.
تیم ملی کشورمان در بیست و دومین دوره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آمار جالبی در خط دفاعی از خود ثبت نکرده است.
ساپینتو در فصل ۲۰۱۷ با استاندارد لیژ قهرمان جام حذفی بلژیک شد و جام دیگری در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود و حداقل این که جام مهم و معتبر دیگری را فتح نکرده است
دکتر نوشین محمدحسینی گفت: بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور طی سال‌های اخیر سالانه ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ نفر از هموطنان‌مان بر اثر بروز انواع مسمومیت‌ها جان باخته‌اند. بیشترین مسمومیتی که سال‌های اخیر منجر به فوت شده است، مسمومیت ناشی از مواد مخدر و محرک و الکل بوده است.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا، با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
اگر مایلید با انواع بیمه‌های بازرگانی و نکات انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ