لوئیس انریکه به عنوان مربی جدید باشگاه پاری سن ژرمن انتخاب شده و مراسم معارفه او امروز در باشگاه پاریسی به انجام خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
خوشحالی زایدالوصف نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی الاتحاد، از دیدار با دو ستاره بزرگ تیمش کریم بنزما و انگولو کانته خبرساز شد.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه بامداد سه شنبه اعلام کرد که شمار جانباختگان این زلزله به ۲ هزار و ۹۲۱ نفر و زخمی‌ها به ۱۵ هزار و ۸۳۴ نفر افزایش یافته است.
تایباد ـ همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، آئین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع پایانه مرزی دوغارون و همچنین طرح جامع بازارچه مرزی دوغارون با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.
روز چهار‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری هیندنبورگ مجموعه شرکت‌های آقای آدانی را متهم به "بزرگ‌ترین کلاهبرداری در تاریخ شرکت‌های بزرگ" کرد.
لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال، معتقد است نیمکت‌نشین کردن رونالدو در بازی روز گذشته مقابل مراکش اشتباه بزرگی از سوی فرناندو سانتوس بود.
مصاحبه روز گذشته چاچیچ در مورد یکی از مربیان بزرگ فوتبال کرواسی حالا برای او حاشیه‌ساز شده است.
آندری لونین، دروازه‌بان رئال مادرید، به همراه مارک آندر تراشتگن می‌توانند نقش مهمی را در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل ایفا کنند.
در تمرین روز گذشته یک کیک بزرگ به مناسبت تولد ساپینتو خریداری شد و البته بازیکنان ضیافت نهاری با هماهنگی باشگاه ترتیب دادند و به مربی پرتغالی تبریک گفتند.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابتهای امشب را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد
وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
فرمانده قرارگاه اربعین گفت: ۲۲۸ کلانتری و ۱۷ پاسگاه و ۸۱ بخش انتظامی فقط در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی مأموریت دارند تا از امنیت زائران محافظت کنند.
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ