دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ربات چینی Go ۲ می‌تواند در حین دویدن شما را دنبال کند، برخی حرکات ژیمناستیک را انجام دهد و حتی از طریق یک سیستم مجهز به مدل زبان بزرگ GPT که کدنویسی می‌کند، با شما صحبت کند.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
تیم امید ایران با گل ثانیه های پایانی آریا برزگر در برابر فلسطین به نتیجه مساوی یک بر یک رسید و به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی تورنمنت عراق شد.
تیم اتلتیکو تورکال با حضور دختر فوتسالیست ایرانی موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
ساحلی‌بازان ایران برای صعود به المپیک یک حریف دیرینه و قدرتمند دارند: تیم ملی ژاپن.
چری Ant در انواع مختلفی شامل مورچه بزرگ (Big Ant) و مورچه کوچک (Little Ant) به بازار خودروی چین عرضه می‌شود. هرکدام از این خودرو‌ها گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار گرفته‌اند. برای مثال، چری مورچه بزرگ یک کراس‌اوور خانوادگی است، درحالی‌که مورچه کوچک خودرویی مناسب بانوان محسوب می‌شود. نسخه‌ای که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت، چری Ant کوچک است.
رشید مظاهری انگیزه زیادی برای خودنمایی مقابل پرسپولیس دارد؛ او با شرایط خوب آماده این مسابقه شده است.
اینترمیلان با تساوی 3-3 مقابل بنفیکا در دیدار برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، حریف میلان در نیمه نهایی شد.
براساس این اعلامیه طی سه هفته گذشته جت‌های جنگنده ایالات متحده چهار شیء پرنده شامل یک بالون بزرگ چینی و سه شی پرنده بسیار کوچکتر دیگر را بر فراز آسمان کانادا، آلاسکا و دریاچه هورون ساقط کرده است. این اولین شلیک به اشیاء پرنده غیرمجاز در حریم هوایی ایالات متحده در زمان صلح بوده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار کالا در خیابان فداییان اسلام خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومی و تلفات جانی نداشته است.
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس با سپاهان و استقلال با ملوان بندرانزلی دیدار می‌کنند.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور و راهیابی به جمع شانزدهم تیم برتر رقابتهای جام حذفی گفت: از این که توانستیم برابر حریفی قدرتمند به پیروزی برسیم خوشحالم.
ما خانواده ایران بزرگ هستیم. در یک خانواده ممکن است تنش ایجاد شود. هر خانواده کمبود دارد و همه می‌دانیم مشکلاتی هست.  اما اعضای خانواده مشکلات را در بیرون نشان نمی‌دهند
اتحاد کلباء توانست بازی را که با 2 گل به الوصل واگذار کرده بود، به تساوی بکشاند و یک امتیاز شیرین را در زمین حریف کسب کند.
ملی پوشان فوتسال ایران روزها حسرت از دست دادن جامی را می‌خورند که طی 16 دوره 12 بار مال ایران بوده است.
مشهد ـ مدیرعامل آتش‌نشانی شهر مشهد از مهار حریق مهیب یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد خبر داد.
جوردن باروز با پیروزی مقابل نخودی حریف ایرانی‌اش یک طلای دیگر به گاوصندوق بزرگش اضافه کرد.
وحیدی گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می‌گویند ایرانی‌ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند این مورد قبول نیست، بسیاری کار‌های بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. دیگر القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی‌ربطی است.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ