معاون حقوقی باشگاه استقلال صبح امروز(شنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.
جلسه روز گذشته پرسپوليس و نماینده بیرانوند هرچند با تعامل طرفین همراه نشد اما اکنون یک شایعه جنجالی را شکل داده است.
نیکولا فاکس (Nicola Fox) مدیر علوم ناسا، در سخنرانی افتتاحیه گفت: شنیدن در مورد آزار و اذیتی که اعضای میزگرد ما به صورت آنلاین با آن روبه‌رو شده‌اند، واقعا مایوس‌کننده است، زیرا آن‌ها در حال مطالعه این موضوع هستند. آزار و اذیت فقط به ایجاد موانع بیشتر منجر می‌شود.
احمد علیرضا بیگی در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
برخلاف اعلام باشگاه، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار نشده است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: نشست فوق العاده روسای ۴ کمیسیون مجلس برای تعیین اعضای کارگروه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان به زودی برگزار می‌شود.
موضوع مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر در شهرهای مختلف در مجلس جنجال برانگیز شد و برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متشنج کرد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
محمد رامز رشیدی متهم ردیف اول با حضور در جایگاه در پاسخ به سوالات دادگاه با اشاره به اینکه در ولایت جوزجان افغانستان آموزش نظامی دیده است گفت: دو بار به ایران آمدم که بار اول به صورت غیرقانونی، با تصمیم شخصی و برای کار بود، اما بار دوم با دستور امیر داعش وارد ایران شدم که در ادامه و پس از ورود به ایران دستوراتی که منتهی به حادثه تروریستی شاهچراغ شد از طریق پیام رسان تلگرام در فضای مجازی دریافت و اجرا کردم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره عدم حضور در مجمع سالیانه هیئت فوتبال و امتناع از ورود احسان اصولی به اداره کل توضیحاتی را ارائه داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات تکمیلی از داوران و ناظران دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی دعوت کرد تا در جلسه هفته آینده این کمیته شرکت کنند.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز توسط کمیته اجرایی این فدراسیون از سمت خود تعلیق شد تا نایب‌رئیس او به عنوان رئیس موقت هدایت این نهاد را به عهده بگیرد.
رهبری انقلاب اسلامی پس از اقامه‌ی نماز بر پیکر مرحوم عباس شیبانی خاطره‌ای نقل کردند که ایشان و طاهر احمدزاده وقتی قصد جمع‌کردن تعدادی از متفکران و مبارزان در تهران را داشتند، این جلسه که به همت مرحوم شیبانی تشکیل می‌شود، اولین جلسه از سلسله جلساتی است که در سال ۱۳۴۸ آغاز شد و هدفی مهم داشت: تدوین «منشور اسلامی» در برابر «مانیفست»، کتاب معروف مارکسیست‌ها؛ دو روز بعد با همت مرحوم شیبانی این جلسه تشکیل می‌شود.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و ویژه جهش رونق تولید، مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اشتغال‌زایی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور، مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی به جایگاه رفت و گفت: هر روز وسایل کارم را در یک چرخ دستی قرار می‌دادم تا بتوانم راحت آن را حمل کنم. روز حادثه چرخ دستی را جلوی در خانه متهم گذاشته بودم که او به یکباره با این ادعا که من چرخ‌دستی‌ام را در محل پارک خودرواش گذاشته‌ام معترض شد و در نهایت با هم درگیر شدیم.
وزیر ورزش و جوانان با تشریح عملکرد یکساله حضورش در این وزارتخانه به سوالاتی در مورد اتفاقات رخ داده پیرامون برخی فدراسیون ها و رشته های ورزشی توضیح داد.
کاترین ویلموتس در این جلسه تاج را تهدید کرد تمام ۶ میلیون یورو را از فدراسیون دریافت می‌کنند و فقط لازم است او و همکارانش بنشینند و منتظر بمانند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله هرمزگان، از ارایه خدمات ویژه به خودروهای آسیب دیده در این حادثه دلخراش خبر داد.
حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: آخرین باری که شد در سال ۸۹ بود که مرحله دوم رای آورده بود. جلسه گذاشته بودند و گفتند این جلسه را می‌روم و اگر خدا بخواهد کمک کند این مسئله حل می‌شود. ایشان رفتند و طول کشید و ۵-۴ بعدازظهر بود و مطالب زیادی به ایشان گفتند. وقتی برگشتند گفتم حاج آقا حل می‌شود؟ فرمودند اگر خدا نفوذ کلامی به من بدهد و اثری روی ایشان بگذارد، امیدی هست والا هیچ امیدی به حل شدن قضیه ایشان نیست. بعد دیدند همان روند ادامه پیدا میکند گفتند من از ایشان ناامید شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ