هر سه شاهد معتقد بودند که سامانه‌های کنونی برای گزارش‌دهی خلبانان در موارد مواجهه با بشقاب‌پرنده‌ها ناکافی است و گفتند که هنوز خلبان‌ها و مقاماتی که از تجربیات خود در این زمینه می‌گویند، مورد انگ‌زنی قرار می‌گیرند. هیچ مقام دولتی در جلسه روز چهارشنبه ادای شهادت نکرد. پیش از این «شان کِرک‌پاتریک»، مدیر یکی از بخش‌های پنتاگون با تمرکز بر «پدیده‌های ناشناخته ناهنجار» در ماه آوریل به یک کمیته فرعی سنا گفته بود که دولت ایالات متحده در حال ردیابی۶۵۰ مورد احتمالی از پدیده‌های هوایی ناشناس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
مدافع تیم ملی گرجستان همچنان روی نیمکت این تیم در دومین بازی لیگ برتر حضور خواهد داشت تا شاهد دوئل غیرمستقیم مدافعان برای حضور ثابت در تیم ملی ایران باشد.
به نظر می رسد انتقال سامان فلاح به مثلث قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر منتفی شده و باید شاهد حضور او در تراکتور یا گل گهر باشیم.
ایشیکاوا، تاکاهاشی و نیشیدا سه بازیکنی بودند که به والیبال ایران یادآوری کردند که کار آنها برای ایستادن بر بام آسیا از همیشه سخت‌تر شده است.
نکته مهم برای روز سه شنبه افزایش حجم و ارزش معاملات است و اگر این فاکتور مهم انجام شود، شاهد آغاز روند صعودی خواهیم بود واگرنه باز هم بازار نوسانی خواهد شد.
علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی ایران و عراق روز پنج‌شنبه در توییتی به نقل از منابع موثق نوشت: «مذاکرات چراغ خاموش تیم فنی حوزه بانکی در یکی از کشور‌های همسایه هم اکنون به طور موفقیت آمیز به پایان رسید؛ یقینا به زودی شاهد گشایش در حوزه ارزی خواهیم بود!» این توییت در حالی منتشر شده که قرار است فردا یکشنبه هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان طی یک سفر دو‌روزه به ایران بیاید. سفری که ماه‌ها محل بحث و گمانه زنی بود؛ اوایل اسفند ماه بود که علی علیزاده، عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از احتمال سفر سلطان عمان به ایران در آینده نزدیک با موضوع برجام خبر داده بود.
بهترین پنالتی گیر تاریخ لیگ برتر،  امشب شاهد نمایش درخشان گلرش در سیرجان بود.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
هر روز شاهد پیشرفت علم و ظهور فناوری‌های نوین در جهان هستیم. یکی از این فناوری‌های نوین که در ساخت محصولات جدید الکترونیکی بکار گرفته می‌شود فناوری نمایشگر‌های سه بعدی است. نمایشگر‌های فوق واقع گرایانه که پس از تبلیغ در خیابان‌ها توجه مردم را به خود جلب کرده و مورد استقبال قرار می‌گیرند.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا اواخر روز سه شنبه با تأثیر ۲ سامانه بارشی در خوزستان شاهد بارش باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
با توجه به محرومیت سه مهره کلیدی استقلال در بازی امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به بازی قبل خواهیم بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خون شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
شهر صعده امروز سه شنبه شاهد حضور گسترده مردمی با عنوان وفاداری به خوان شهداء به مناسب روز شهید یمن بود.
عربستان در طول سه روز اخیر شاهد حضور رئیس جمهور چین در ریاض و مشارکت وی در اجلاس مشترک با سران کشور‌های عربی بود. در جریان این حضور، توافقنامه راهبردی و قرارداد‌های تجاری و اقتصادی زیادی بین ریاض و پکن به امضا رسید.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
به نظر می‌رسد شاهد بازگشت سه داور مطرح فوتبال به لیگ برتر از هفته نهم باشیم.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: در سه ماهه اخیر با راهبری رؤسای کل دادگستری دادستان ها و حفظ حقوق بیت المال، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور بوده ایم.
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که به خصوص در دقایق شاهد یک بازی تماشایی از شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم.
ریکاردو ساپینتو اصرار به جذب یک هافبک خارجی دارد؛ به همین خاطر شاهد خروج نام 3 بازیکن از لیست خواهیم بود.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ