معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از اجرای پویش نذر قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از ۳۰ خرداد کار خود را آغاز می‌کند.
کمیته ملی المپیک قصد دارد مجمع آتی خود را به صورت فوق‌العاده و پیش از بازی‌های آسیایی برگزار کند.
پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می‌شود.
واگذاری مسوولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور، یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.به گفته بسیاری از کارشناسان، انتخابات اصلی‌ترین و بارزترین وجه رقابت سیاسی است که امروزه در دنیا به عنوان نماد شرکت مردم در سرنوشت خود و مظهر آزادی شناخته می‌شود.
پرسپولیس امروز تمرین کرد و برای بازی با مس عازم رفسنجان شد.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 12 اردیبهشت 1402 آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی» است.
آخرین تمرین بازیکنان فولاد پیش از دیدار با الهلال با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار کرد.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویش «گرمای مهربانی در سوز سرما» با هدف جمع‌آوری وسایل گرمایشی و لباس گرم برای افراد کم‌برخوردار، همزمان با آغاز فصل زمستان و برودت هوا خبر داد.
چهارمین پویش آزادی مادران زندانی به همت شهرداری منطقه ۵ تهران برگزار خواهد شد.
پویش مادر مهربان جهت کمک به زندانیان زن جرائم غیر عمد در ایام منتهی به ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال پیش از اعزام به لهستان از فردا (جمعه) آغاز می‌شود.
محمد آئینی از برگزاری پویش نوسازی بافت‌های فرسوده در ۱۰۰ شهری که ۶۷ درصد مساحت بافت فرسوده را دارند به مناسبت پنجم دیماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش‌های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شورا‌های مجلس خبر داد.
معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از برگزاری پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در بلوار کشاورز با حضور عموهای فیتیله‌ای خبر داد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران پیش از بازی با ویتنام در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد.
دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران از برگزاری پویش «سلام یامهدی» در مسجد سهله خبر داد و گفت: در این پویش، جمعی از محبین اهل بیت (ع) از ملیت‌های مختلف گرد هم آمدند و ندای سلام یامهدی سر دادند.
به گفته افراسیابی به 50 برگزیده این پویش، 50 جایزه نقدی یک میلیون تومانی به همراه یکی از کتب نفیس حکیم نظامی اعطاء می شود.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ