اردستان- سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه ترافیک سرویس‌های داخل کشور نیم بها و خدمات پایه کاربردی یک سوم است.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
عضو شورای شهر تهران گفت:حمل و نقل و آلودگی هوا ۳۳ درصد و یا به عبارتی یک سوم احکام برنامه چهارم توسعه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را ارائه کرد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از یک سوم مردم سودان در سال ۲۰۲۳ نیاز به کمک های انسانی دارند.
مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: مؤمنین مجاز به صرف یک سوم از سهم امام علیه‌السلام جهت رفع ما یحتاج زلزله زدگان خوی می‌باشند.
نزدیک دوسوم از مردم، یعنی حدود ۶۴ درصد از مشترکان گاز کشور، مصرفی متعارف و بهینه در منازل خود دارند و مشکل اصلی مصرف بالای گاز در خانه‌ها را باید در میزان مصرف یک سوم باقی مانده مشترکان، یعنی حدود ۳۶ درصد از مشترکان جستجو کرد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: فردا یک سوم شعب بانک‌های تهران فعال هستند.
تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است،مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رئیس دانشگاه خواهد بود.
غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر گفت: از هر ۵ دختر دانشجوی آمریکایی یک نفر مورد تجاوز قرار گرفته است و فقط ۵ درصد آن‌ها به پلیس گزارش می‌شود.
ستاره خط دفاعی سپاهان یک عملکرد مثبت دیگر از خودش در لیگ برتر بر جا گذاشت.
رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.
رئیس سازمان چای کشور گفت: چای ایران از نظر کیفیت به دلیل عدم استفاده از سموم کشاورزی جایگاه منحصربفردی در جهان دارد.
دبیر اجرایی اتحادیه صادرکنندگان خشکبار با اشاره به تعرفه نیم درصدی و غیررقابتی شدن محصولات باغی گفت: امسال خشکبار از ۳ میلیارد دلار صادرات سال گذشته به کمتر از یک میلیارد دلار رسیده است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تأثیر سرعت غیرمجاز بر تصادفات شهر تهران خبر داد و گفت: یک سوم از تصادفات تهران ناشی از سرعت است.
کارشناسان معتقدند، اهتمام ناکافی حکومت مصر به بخش صنعت و کشاورزی و مهیا نبودن فضای امن سرمایه‌گذاری ریشه بحران اقتصادی این کشور است.
فدراسیون فوتبال برنامه هفته سوم و چهارم لیگ یک را اعلام کرد.
آرژانتین در یک بازی سخت و هیجان انگیز موفق شد ٣-٢ مصر را شکست دهد.
براساس آمار رسمی، دست کم ۱۱۳۶ نفر در جریان سیل‌هایی که از آغاز فصل باران‌های موسمی در ماه ژوئن به راه افتاده کشته شده‌اند. باران تابستان امسال سنگین‌ترین باران در یک دهه گذشته گزارش می‌شود.
در فاصله چهار روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر در فصل بیست و دوم دستمزد داوران لیگ در فصل گذشته به طور کامل تصفیه نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ