حق بر آزادی مطبوعات به معنای عام، داشتن حق در زمینه جست‌وجو، جمع‌آوری، کسب آزادانه اخبار و اطلاعات و عقاید عمومی، انتقال و مخابره آزادانه آنها، انتشار آزادانه روزنامه‌ها، دریافت و مطالعه آزادانه مطبوعات و همچنین دریافت آزادانه برنامه‌های یادشده را دربرمی‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
سوم خرداد ماه سالروز بسته شدن پرونده عظیم مه آفرید خسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد تومانی است.
از سوم ماه مه، باران‌های سیل آسا بسیاری از بخش‌های استان جیانگشی در شرق چین را دربرگرفته و باعث جاری شدن سیل شده است.
همه منتظر قرعه کشی نیمه نهایی جام حذفی هستند، جامی مهم برای دو تیم بزرگ پایتخت .
برکشلی گفت:پیش بینی‌ها حکایت از ان دارد که اوپک پلاس ناچار باشد که تا قبل از پایان سه ماهه سوم سال، مجدداً تولید جمعی خود را کاهش دهد.
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مدرسه عالی مطهری
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد مطهری
از روزی که علی فتح‌الله‌زاده روی صندلی ریاست استقلال نشست، وعده‌های بی‌شماری را به زبان آورد که نصف آنها نیز هرگز عملی نشدند.
خدایا روزى کن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.
تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم سال به ۳۸۲۱.۹ هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سه ماهه سوم سال ۱۴۰۰، رشد ۵.۳ درصدی را نشان می‌دهد.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان ۳ شرکت برتری بودند که بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته سوم بهمن را به ثبت رساندند.
گزارش‌ها پیش‌بینی می‌کند که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ به ۸۵ درصد و فروش ۵.۲ میلیون دستگاهی خواهد رسید و فروش گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در این سه ماهه مطابق با انتظارات خواهد بود.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن، ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره‌ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن، ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره‌ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن،ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
خورشید گرفتگی سوم آبان ماه ۱۴۰۱ توسط بسیاری از مراکز، مدارس و انجمن های مجهز به سیستمهای رصدی رویت شده و تصاویری به ثبت رسیده است.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
اگر در چند ماه آینده این دو باشگاه نتوانند لایسنس حرفه‌ای را دریافت کنند، فصل آینده سر و کارشان با کمیته انضباطی خواهد بود که هیچ بعید نیست منجر به ابطال پروانه حرفه‌ای دو باشگاه شود و آن‌ها را در مسیر سقوط به لیگ دسته سوم قرار دهد.
منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی در قدس و بازداشت بیش از ۶۰۰ نفر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی خبر دادند.
مرحله سوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت یکم مهر ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
شورای هماهنگی تشکل های صنفی خدمات فنی مهندسی از نرخ های تعدیل هزینه های پیمانکاری اعلامی سه ماهه سوم و چهارم سال گذشته سازمان برنامه و بودجه، انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ